AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Ekteskapet raknet grunnet utroskap fra min ''bedre'' halvdel etter 12 år som par. Følger av dette: - Knust selvtillit - Trust issues, livredd for at det samme skal skje igjen - Lar ikke folk komme inn på meg - Merker ting som jeg vanligvis ikke ville lagt merke til før. Eksempel (alle snapper av venner osv som er på fest hvor du ikke er invitert) Jeg har alltid vært populær, får masse likes på bilder, kommentarer om at jeg er kjekk osvosv... Betyr ingenting merker jeg! Noen som har tips til hva man skal gjøre for å kunne stole på folk igjen? Jeg kommer mest sannsynlig til å logge av snapchat, instagram, facebook. Kommer også til å slette tinder og happn. Tenker i utgangspunktet på at jeg skal være borte fra sosiale medier i et helt år. Noen som har gjort lignende eller vært i lignende situasjoner? Jeg føler jeg har gitt opp. Anonymkode: 48a8b...05d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Jeg er dame skal gjøre det samme nå Anonymkode: 413dd...298
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame skal gjøre det samme nå Anonymkode: 413dd...298 TS her. Hva er dine grunner for at du tenker å gjøre dette? Anonymkode: 48a8b...05d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Kjenner på noen av de samme følelsene som deg. Ble også sveket etter langt forhold sammen. Jeg har ikke latt det gå så langt at jeg vet om jeg har trust issues engang. For de to-tre jeg har deita etter bruddet, har jeg tatt avstand fra når de har gitt uttrykk for seriøs interesse. Jeg får kalde føtter med en gang. Nå har ikke jeg oppretta datingprofil på nett. Har ikke orka. Men å ta en pause høres ikke så dumt ut. Plei vennskap med kompiser, gjør ting som du blir glad av. Kanskje vanskelig å slette alt av some da mye kommunikasjon skjer her, men det velger du. Anonymkode: 8d19b...2b1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 Ja, been there. Etter 9 år og to barn. Jeg slettet alt av SoMe - foruten Fb (av praktiske årsaker). 2 år etter opprettet jeg tinder, datet et par stk. Men selvtilliten er knust. Føler meg ikke «god nok» for forhold lenger. Jeg er også pen og slank; ingen grunn for dårlig selvtillit egentlig.. Men får helt hetta av nære relasjoner. Først nå; 4 år etter kjenner jeg meg tilnærmet «normal». Dating er fremdeles vanskelig, men jeg er mer åpen for det. Man står i en livskrise - og det er individuelt hvor lang tid det tar. Etter min erfaring så er det en langdryg prosess.. Men det blir bedre! Anonymkode: 9428a...d2f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå