Gå til innhold

Er han en lystløgner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en i 3 år. Gjennom forholdet løy han om mye hele tiden, og jeg stolte aldri på han. Tilliten ble mer og mer brutt og tilslutt stilte jeg spørsmål ved alt han fortalte meg. 

Nå har vi bestemt oss for å prøve igjen da det har vært slutt i 1 år og han har jobbet mye med seg selv (trodde jeg). Vi avtalte at han skal komme til meg i ferien og bo en uke. Han sier han kanskje skal bade med noen venner på fredag og kanskje må dra tidligere. Helt greit sier jeg. 

Så går det en stund og han sier han kanskje må dra torsdag pga han skal hjelpe moren sin med noe. Igjen svarer jeg ok. 

Han ender opp med å reise hjem torsdag, og får nå vite at han har fått besøk av en annen kompis i helgen. Altså han skulle ikke bade eller være med moren, men ha besøk av kompisen. Kjenner jeg han rett har nok kompisen heller ønske å komme torsdag siden han plutselig endret dag. Hvorfor lyver han om dette? Kjenner jeg orker ikke. Jeg sa til han før han skulle komme at han må bare lage andre planer siden det er siste ferieuken hans til og med. Men likevel lyver han. Hvorfor ikke bare si kompisen kommer på besøk? Er han en lystløgner? 

Anonymkode: 3bf77...ce2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja lystløgner helt lik min x, løy om ALT! Til og med om at han skulle på butikken å kjøpe brød, men gjorde det ikke.... 

Anonymkode: 4b201...53f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja lystløgner helt lik min x, løy om ALT! Til og med om at han skulle på butikken å kjøpe brød, men gjorde det ikke.... 

Sykt! Jeg ble ikke overrasket engang når jeg fant ut av dette, tenkte bare «åja han løy igjen». I forholdet vårt fikk han meg til å tenke at det var pga jeg ble sint at han løy, men det ville jo alle blitt. Han løy lenge før jeg ble sint for ting. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kommer ikke til å slutte å lyve, slik at du vet det🙄 min x lyver å det renner pr dags dato. (Barn i bildet) så må ha kontakt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer ikke til å slutte å lyve, slik at du vet det🙄 min x lyver å det renner pr dags dato. (Barn i bildet) så må ha kontakt...

Må være forferdelig å ha barn med en som er slik! Jeg får vell bare innse at han aldri kommer til å slutte. Skal jeg bare kutte han ut? Om jeg tar opp at jeg vet han løy blir han bare sur og kaller meg syk i hodet

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare velge om du kan leve med det eller ikke. (Han har jo ikke forandret seg og kommer nok ikke til å gjøre det )Om ikke ville jeg avsluttet.

Anonymkode: ad1ac...f59

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må bare velge om du kan leve med det eller ikke. (Han har jo ikke forandret seg og kommer nok ikke til å gjøre det )Om ikke ville jeg avsluttet.

Anonymkode: ad1ac...f59

Nei jeg kunne aldri levd med det så da må jeg avslutte 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må være forferdelig å ha barn med en som er slik! Jeg får vell bare innse at han aldri kommer til å slutte. Skal jeg bare kutte han ut? Om jeg tar opp at jeg vet han løy blir han bare sur og kaller meg syk i hodet

Ingen vits å konfrontere han, han lyver å nekter for det uansett... Ifølge min x, har jeg vert syk i hodet hele forholdet, og er det fremdeles🙄 ja! Kom deg bort! Ingenting å samle på, finn en trygg en❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...