AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Nå vet jeg at både menn og kvinner kan tenke ulikt på hvor fort man går frem fysisk på en date, og evt. hvor tidlig man har sex. Dette preges jo også av hvor man har selve daten og hvor godt man har blitt "kjent" i forkant osv. Jeg lurer likevel på, av dere menn som gjerne holder litt tilbake av "høflighetsgrunner" de første par datene, om det er vanskelig noen ganger å "holde seg i skinnet" hvis daten ser fin eller deilig ut? Er det noe som gjør dette ekstra vanskelig (type dame, klær o.l.)? Jeg har opplevd flere ganger en slags underliggende seksuell "spenning" hvor jeg får følelsen av at fyren kanskje har mer lyst enn han naturlig nok kan gi uttrykk for i visse settinger. Jeg opplever jo også at enkelte menn holder litt tilbake i starten for å ikke bli tatt for å kun være ute etter én ting. Jeg liker blant annet å gå i skjørt, og merker jo hvis en fyr på en diskré måte kaster et blikk på kroppen min innimellom, for eksempel beina mine. Tar meg ofte i tenke på hva han tenker på da, hehe... Samtidig kan det jo være helt uskyldige observasjoner. Anonymkode: 63516...40f
Gjest Alterego666 Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer likevel på, av dere menn som gjerne holder litt tilbake av "høflighetsgrunner" de første par datene, om det er vanskelig noen ganger å "holde seg i skinnet" hvis daten ser fin eller deilig ut? Jeg vet ikke, jeg har aldri forsøkt å holde igjen. Jeg sier hva jeg mener og mener hva jeg sier.
Jdz Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Det er ikke ofte det blir sex på første date for min del, men jeg holder aldri igjen. Føles det riktig og begge er gira er det ingenting som er bedre enn det.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Jeg dater aldri ei jeg ikke har lyst på, så lenge ikke bildene lyver. Da er det opp til henne om det blir sex på første eller andre date, noe jeg alltid gjør henne oppmerksom på. Går det mer enn tre dater uten sex, blir det ikke noe forhold. Er sexen bra, kan det bli noe mer, hvis ikke dumper jeg henne der og da. Anonymkode: ab8bb...74b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 Hvis du er så på egget så høres det jo ut som at det er noe litt galt mentalt? Anonymkode: 1617d...d65
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 Det høres ut som TS ikke har pratet med daten om sex på forhånd. Det er noe av det viktigste for min del, nemlig å være åpen om sex og preferanser før man møtes første gang. Da unngår man kleine misforståelser. Anonymkode: ab8bb...74b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #7 Skrevet 26. juli 2020 Vanskelig å holde seg i skinnet, nei? Er ikke neandertaler. Anonymkode: b9058...edf 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #8 Skrevet 26. juli 2020 Takk for svar. Nå har ikke jeg noe problem med å diskutere sex før jeg møter noen på en første date. Det er også ofte nødvendig, ettersom jeg liker en del ting som ikke er helt "A4", og ønsker å finne noen jeg matcher med. Jeg er også åpen om at sex på første date likevel føles litt feil for meg personlig. Liker å bruke litt mer tid først. De fleste menn som er interessert i "noe mer" godtar dette. Nå er det ikke alle dater jeg har tatt opp alt dette med, men en del. Litt morsomt å lese at noen tror jeg sliter mentalt ut fra hovedinnlegget, hehe. Jeg vil jo også si at om man ikke har pratet så mye i forkant, og kun møtes for en kaffi, kan man jo godt ha en date uten at sex (samme dag) ligger som en forventing i luften... og det er vel naturlig at man også kan ha lyst på den man snakker med, uten at det automatisk betyr at man må ligge sammen samme dag. TS Anonymkode: 63516...40f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #9 Skrevet 26. juli 2020 Nei, men det vil gå noen dater uansett. At jeg kommer på date betyr at det ikke er noe i veien med utseendet, så da er det personligheten som er utslagsgivende. Det tar noen møter å finne ut om jeg synes personligheten er den jeg ser etter. Før jeg vet det er jeg ikke interessert i sex heller. Anonymkode: 94ae2...0ac
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #10 Skrevet 26. juli 2020 Aldri holdt igjen. Men kan tenke meg at noen gjør det ja. Anonymkode: a5e8b...f31
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #11 Skrevet 26. juli 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Vanskelig å holde seg i skinnet, nei? Er ikke neandertaler. Anonymkode: b9058...edf Kult å ikke ha sexlyst. Anonymkode: a5e8b...f31 1
jabx Skrevet 26. juli 2020 #12 Skrevet 26. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå vet jeg at både menn og kvinner kan tenke ulikt på hvor fort man går frem fysisk på en date, og evt. hvor tidlig man har sex. Dette preges jo også av hvor man har selve daten og hvor godt man har blitt "kjent" i forkant osv. Jeg lurer likevel på, av dere menn som gjerne holder litt tilbake av "høflighetsgrunner" de første par datene, om det er vanskelig noen ganger å "holde seg i skinnet" hvis daten ser fin eller deilig ut? Er det noe som gjør dette ekstra vanskelig (type dame, klær o.l.)? Jeg har opplevd flere ganger en slags underliggende seksuell "spenning" hvor jeg får følelsen av at fyren kanskje har mer lyst enn han naturlig nok kan gi uttrykk for i visse settinger. Jeg opplever jo også at enkelte menn holder litt tilbake i starten for å ikke bli tatt for å kun være ute etter én ting. Jeg liker blant annet å gå i skjørt, og merker jo hvis en fyr på en diskré måte kaster et blikk på kroppen min innimellom, for eksempel beina mine. Tar meg ofte i tenke på hva han tenker på da, hehe... Samtidig kan det jo være helt uskyldige observasjoner. Anonymkode: 63516...40f Hvis han ser på beina dine og du har kjole så vil han nok tafse ja. Eller han liker i det minste det han ser. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #13 Skrevet 26. juli 2020 26 minutter siden, jabx said: Hvis han ser på beina dine og du har kjole så vil han nok tafse ja. Eller han liker i det minste det han ser. Takk for svar på det jeg spurte om. Denne tråden har gått litt i alle retninger. Anonymkode: 63516...40f
Hr. Aktiv Skrevet 26. juli 2020 #14 Skrevet 26. juli 2020 Jeg liker å ta det litt rolig. Gir komplimenter og kan gjerne kysse, men sex venter jeg litt med. Vil bli litt kjent først. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #15 Skrevet 26. juli 2020 Ok, la meg omformulere: Er dere ofte mer kåte og lysten på dama på første date, enn det dere nødvendigvis føler det er greit å gi uttrykk for? (Det gjelder for dere som ikke ønsker å hoppe til sengs med én gang av ulike grunner.) Jeg bare spør, for jeg har møtt noen høflige menn hvor jeg føler sterkt på at kroppsspråket/atferden hans viser at han har en del lyst, men at han kanskje føler at det blir litt vel "rett frem" å si noe helt i starten av datingfasen. (Ja, og jeg vet av erfaring at mange, mange menn også ikke er slik.) Anonymkode: 63516...40f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #16 Skrevet 26. juli 2020 Man gir da vel ikke uttrykk for at man er kåt, herregud, Anonymkode: b9058...edf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå