AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Kan noen anbefale en vekkerklokke? Jeg har en sånn helt vanlig, men det er ikke nok for meg, må ha noe som ringer flere ganger, vibrerer, har ulike melodi osv, sånn som alarmen på en mobil. Jeg kan ikke ha mobilen på soverommet om natta for da blir jeg bare liggende for å "bare sjekke noe" både morgen og kveld 😆 Men er skikkelig B menneske som sliter max med å våkne om morgenen og snart begynner jeg å jobbe etter ferien. Anonymkode: 49b30...4dc
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Prøv «wake up light». Den begynner å lyse forsiktig en stund før du skal våkne og lurer deg litt. Min har i tillegg flere ulike ringelyder og volum å velge i Anonymkode: 60652...641
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 23 hours ago, AnonymBruker said: Prøv «wake up light». Den begynner å lyse forsiktig en stund før du skal våkne og lurer deg litt. Min har i tillegg flere ulike ringelyder og volum å velge i Anonymkode: 60652...641 Takk, er det en spesiell modell du anbefaler? Har jo vindu på rommet og naturlig lys om morgenen våkner jeg uansett ikke av, så må være med lyd og snooze oh diverse andre hjelpemidler også 😂 Anonymkode: 49b30...4dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå