AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Jeg forstår bare ikke hvorfor. Jeg har bra kropp, tar vare på meg selv, og ønsker meg inderlig en kjæreste. Men jeg opplever å få gutters fulle oppmerksomhet for en stund, møte de flere ganger, for så å bli ghostet eller rett og slett slettet. Skal sies at jeg går etter sånne bad boys, men det spiller ingen rolle. Hvorfor vil de møtes mange ganger og så blir det plutselig helt stille? Flere som opplever samme? Anonymkode: 5297f...7d8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Bad boys= dårlige gutter. Definisjonen på galskap er vel å gjøre det samme om og om igjen, og forvente forskjellig resultat. Anonymkode: 17249...dfb 16
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår bare ikke hvorfor. Jeg har bra kropp, tar vare på meg selv, og ønsker meg inderlig en kjæreste. Men jeg opplever å få gutters fulle oppmerksomhet for en stund, møte de flere ganger, for så å bli ghostet eller rett og slett slettet. Skal sies at jeg går etter sånne bad boys, men det spiller ingen rolle. Hvorfor vil de møtes mange ganger og så blir det plutselig helt stille? Flere som opplever samme? Anonymkode: 5297f...7d8 Joda. Det spiller noen rolle. Anonymkode: 252e7...a17 11
Belima Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Hvis du flere ganger opplever samme greie, så bør du forstå at du gjør noe feil. Badboys er som regel ikke noe å spare på, så hvorfor går du etter de? Få opp selvtillitten din og se etter normale gutter. Du trenger ikke legge deg selv i dritten for så å klage etterpå. 7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 Jeg opplevde det og slutta bare å deite. Fant meg andre ting å bruke tiden på. Anonymkode: 36155...531 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 Badboys kalles det av en grunn. Det eneste du skriver om deg selv er at du har bra kropp, men du har vel mer å tilby? Har du noe til felles med de dårlige guttene? Hvis du først og fremst er pen, vil du jo nødvendigvis tiltrekke deg menn på grunn av akkurat det. Anonymkode: 5e068...a71 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #7 Skrevet 26. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Badboys kalles det av en grunn. Det eneste du skriver om deg selv er at du har bra kropp, men du har vel mer å tilby? Har du noe til felles med de dårlige guttene? Hvis du først og fremst er pen, vil du jo nødvendigvis tiltrekke deg menn på grunn av akkurat det. Anonymkode: 5e068...a71 Sant. Har kanskje ikke så mye annet til felles nei, er vel derfor.. Anonymkode: 5297f...7d8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #8 Skrevet 26. juli 2020 Kanskje du er kjedelig? Mener ikke å være spydig eller frekk, men jeg avslutter ting med kjekke menn som ser bra ut på papiret når de kjeder meg. Utseendet er bare én del av attraksjonen, er personligheten blank, er jeg ikke interessert. Anonymkode: 5b1ff...5e6 2
Gjest Alterego666 Skrevet 26. juli 2020 #9 Skrevet 26. juli 2020 Dersom din største ambisjon er å få en kjæreste, så tenker jeg at du har en litt flat og kjedelig personlighet. Uansett hvor fin kropp du har, ville du aldri kunnet tilby meg den motstanden jeg trenger i et forhold. Når det er sagt: Ghosting og neglisjering er ikke akseptabelt. Du bør sannsynligvis også være glad for at det slutter der.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #10 Skrevet 26. juli 2020 5 timer siden, Alterego666 skrev: Dersom din største ambisjon er å få en kjæreste, så tenker jeg at du har en litt flat og kjedelig personlighet. Uansett hvor fin kropp du har, ville du aldri kunnet tilby meg den motstanden jeg trenger i et forhold. Når det er sagt: Ghosting og neglisjering er ikke akseptabelt. Du bør sannsynligvis også være glad for at det slutter der. Trenger du motstand i et forhold? Kan du pleide utdype hva det vil si?? Ei som har motsatt meninger uenig med deg osv.?Takk! Anonymkode: e5e52...a43
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #11 Skrevet 26. juli 2020 Du starter med å skrive at du har en bra kropp. De er vel kun ute etter sex Anonymkode: 7e345...4ed
Gjest Alterego666 Skrevet 26. juli 2020 #12 Skrevet 26. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ei som har motsatt meninger uenig med deg osv.? Godt eksempel. En person med integritet, egne meninger og styrke til å korrigere meg. Og kjærlighet til å tillate det samme for seg selv. En person jeg kan formes sammen med.
Erlic Skrevet 26. juli 2020 #13 Skrevet 26. juli 2020 Går du etter badboys sier det vel egentlig seg litt selv? 🙈
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #14 Skrevet 27. juli 2020 Du går etter søppel og lurer på hvorfor du behandles som søppel selv? Sammenhengen er åpenbar. Anonymkode: eabd7...9aa
Antiviruset Skrevet 27. juli 2020 #15 Skrevet 27. juli 2020 18 timer siden, Alterego666 skrev: Dersom din største ambisjon er å få en kjæreste, så tenker jeg at du har en litt flat og kjedelig personlighet. Uansett hvor fin kropp du har, ville du aldri kunnet tilby meg den motstanden jeg trenger i et forhold. Når det er sagt: Ghosting og neglisjering er ikke akseptabelt. Du bør sannsynligvis også være glad for at det slutter der. Du vet jo veldig lite om hennes personlighet! Så må jeg med respekt si at du skal være litt forsiktig å dele ut råd angående samliv Det du liker er vel litt sært og spesielt som ikke passer for veldig mange andre par. Bli ghostet og fadet ut er det ekstremt mange som gjør idag! Det er langt ifra bare bad boys som holder på med det. Skjerp dere her inne nå! Damer dere er ikke stort bedre dere heller, mange av deres "søstre" som driver med akkurat det samme. De som har ghostet og fadet meg har vært damer som jeg ikke trodde ville gjøre noe slikt. Det skjer av en grunn! De er for konfliktsky, redde, ja rett og slett for feige til å ta den samtalen at det er slutt, når de av en eller annen grunn ikke vil mer i forholdet. Det er lettere å bare kutte all kontakt eventuelt bare vise så lite interesse at det går over av seg selv. Da slipper de mer ubehageligheter som en slik samtale om at ting er over kan være, eller rettere sagt alltid er. Rett og slett ubehagelig når du vet at du sårer noen. Men det forteller veldig mye om den personen sin karakter! Vil en være sammen med en person som ikke klarer å ta ting opp, klarer å snakke om ting som er vanskelig, og som stikker ved første motstand? Jeg vet i allefall svaret, det er et rungende nei,. Når en dame finner ut at hun ikke vil være sammen med meg? Si det da med noen få klare ord eller er dere for feige til dette så send en melding med de samme ordene. Så hører de aldri mer fra meg.
Antiviruset Skrevet 27. juli 2020 #16 Skrevet 27. juli 2020 På 26.7.2020 den 8.22, AnonymBruker skrev: Skal sies at jeg går etter sånne bad boys, men det spiller ingen rolle. Jo det spiller hele forbanna rollen Det må du bare lære deg å forstå, ellers trenger du bare ikke spørre om råd her inne egentlig. Når du går for slike gutter så ber du om problemer så det holder. Slike gutter er aldri trofaste og blir aldri bare din kjæreste. Så da blir ghostingen faktisk det du kan syte minst over, vær glad for at de har gjort dette når de er lei deg og ikke har gjort noe langt verre som fort kan skje med slike "gutter" for dette er ikke menn skal du vite., De blir heller aldri menn. Da blir du deres leketøy så lenge de gidder, og det må du bare leve med. For du vil aldri klare å endre en eneste en av de. Eller du kan faktisk ta deg sammen, og gå for andre menn som vet å ta vare på deg som kjæreste, og over tid lære de hva de rette verdiene i et forhold skal være. Alle kan endre seg om de vil, og om de ikke vil? Slutt å syte
Gjest Alterego666 Skrevet 27. juli 2020 #17 Skrevet 27. juli 2020 44 minutter siden, Antiviruset skrev: De er for konfliktsky, redde, ja rett og slett for feige til å ta den samtalen at det er slutt, når de av en eller annen grunn ikke vil mer i forholdet. Det er lettere å bare kutte all kontakt eventuelt bare vise så lite interesse at det går over av seg selv. Da slipper de mer ubehageligheter som en slik samtale om at ting er over kan være, eller rettere sagt alltid er. Rett og slett ubehagelig når du vet at du sårer noen. Men det forteller veldig mye om den personen sin karakter! Vil en være sammen med en person som ikke klarer å ta ting opp, klarer å snakke om ting som er vanskelig, og som stikker ved første motstand? Jeg vet i allefall svaret, det er et rungende nei,. Her skriver du vel det samme som meg, bare med flere ord. Jeg tolker deg som om vi er enige.
Gjest Alterego666 Skrevet 27. juli 2020 #18 Skrevet 27. juli 2020 45 minutter siden, Antiviruset skrev: Du vet jo veldig lite om hennes personlighet! Så må jeg med respekt si at du skal være litt forsiktig å dele ut råd angående samliv Kommentaren min starter med et forbehold. Jeg har ingen grandiose forestillinger om at jeg kjenner TS’ personlighet.
Antiviruset Skrevet 27. juli 2020 #19 Skrevet 27. juli 2020 Akkurat nå, Alterego666 skrev: Kommentaren min starter med et forbehold. Jeg har ingen grandiose forestillinger om at jeg kjenner TS’ personlighet. Slik jeg kjenner bad boys som kammerater i ungdommen så betydde ikke personligheten til damen en dritt. Det var bare ikke dette de var ute etter! De var ute etter sex med damen, altså hun måtte være deilig og pen. Personlighet? Betydde ikke noe fordi de ikke skulle være lenge sammen med henne uansett, maks et par ligg. Så slik jeg oppfattet det kunne hun være geniet eller dum som et brød snill eller drittsekk. Betydde faktisk ikke veldig mye for disse "guttungene" som jeg kaller de. De var ikke klar for eller ønsket noe forhold overhodet. Så TS kan sikkert ha en flott personlighet, men blir dradd mot disse drittsekkene som en "fetisj".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå