AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Mistet min kjære for nesten to år siden, og jeg klarer ikke komme meg videre. Har vært på noen dater, men det går ikke!!! Jeg fatter ikke hvordan han bare kunne gå fra meg som om det vi hadde var INGENTING?! Han bare forsvant helt plutselig uten forklaring da jeg var på ferie med kusinene mine. Fant ut noen måneder senere at han var flyttet helt til Nord Norge av alle steder.. Det er SÅ langt fra meg!! Vi var sammen i 3 år og jeg begynner å lure på om det er noe mystisk ved han, masse gir mening etter det her. Men hvordan skal jeg komme meg over kjærlighetssorgen? Har kontaktet han etter jeg fant ut en måte å kontakte han på etter en stund men fikk aldri noe svar. Jeg er så knust. Noen her som har vært i samme eller lignende situasjon? Fortell meg gjerne hva du gjorde for å komme deg videre. Anonymkode: ed89d...160
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker said: Mistet min kjære for nesten to år siden, og jeg klarer ikke komme meg videre. Har vært på noen dater, men det går ikke!!! Jeg fatter ikke hvordan han bare kunne gå fra meg som om det vi hadde var INGENTING?! Han bare forsvant helt plutselig uten forklaring da jeg var på ferie med kusinene mine. Fant ut noen måneder senere at han var flyttet helt til Nord Norge av alle steder.. Det er SÅ langt fra meg!! Vi var sammen i 3 år og jeg begynner å lure på om det er noe mystisk ved han, masse gir mening etter det her. Men hvordan skal jeg komme meg over kjærlighetssorgen? Har kontaktet han etter jeg fant ut en måte å kontakte han på etter en stund men fikk aldri noe svar. Jeg er så knust. Noen her som har vært i samme eller lignende situasjon? Fortell meg gjerne hva du gjorde for å komme deg videre. Anonymkode: ed89d...160 Fake it till you make it. Anonymkode: 98a2c...8cf
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fake it till you make it. Anonymkode: 98a2c...8cf ????? Anonymkode: f42d1...290
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Blir sjokkert over hvordan han endte det med deg! Tenk på hva det sier om han. Du vil faktisk ikke være sammen med en som er så feig og har så lite respekt for følelsene dine at han forsvinner uten et ord etter 3 år sammen. Fjern alt som minner deg på han. Slutt å følge han på sosiale medier eller slett/blokker han om du fremdeles stalker han. Fokuser på deg selv først og fremst. Trener du? Hvis ikke, begynn å tren! Du vil føle deg bedre. Du kan begynne med en ny hobby og bruke mer tid på venner. Du kan finne en som en bedre enn det der. Jeg tror de fleste er bedre enn det der faktisk.. Anonymkode: c16a2...243 3
MarieLo Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Fake it till you make it. Anonymkode: 98a2c...8cf Verden blir så mye mer genuin da? Det hjelper å bare grave ned følelsene og ignorere de?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 4 hours ago, MarieLo said: Verden blir så mye mer genuin da? Det hjelper å bare grave ned følelsene og ignorere de? Nei, men det går over. Hva kommer først, smilet eller følelsen? Høres ut som en mann som det var bedre å bli kvitt før enn senere. Anonymkode: 98a2c...8cf
MarieLo Skrevet 26. juli 2020 #7 Skrevet 26. juli 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det går over. Hva kommer først, smilet eller følelsen? Høres ut som en mann som det var bedre å bli kvitt før enn senere. Anonymkode: 98a2c...8cf Følelsen kommer først. Et smil uten følelser er bare falskt. Og burde ikke gi noen glede, men enkelte gleder seg gjerne over falske ting også, men de blir ikke genuint glade, de lyger bare til seg selv og så blir virkeligheten verre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå