AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #41 Skrevet 9. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bra og sunt for et menneske å jobbe. Kjenner en som er uføretrygdet og han syns det er trist å ikke kunne jobbe på grunn av sykdom, han ville heller jobbet dersom han hadde hatt helse til det. Det er også viktig å huske at flere av de som er uføretrygdet har jobbet og betalt skatt i flere år. Jeg er fornøyd med å jobbe, uten jobb ville jeg sittet hjemme store deler av tiden, er ikke kreativ og kunstnerisk nok til å få en givende hverdag uten jobb. Anonymkode: f6f6a...d77 Det er sikkert bra for dem som vil og liker dette. Så er det slik at ikke alle er like (som tidligere kommentert) og derfor blir det feil. For dem som har mye kreativitet og hobbyer er det ikke problem å fylle tiden med en hel masse. Anonymkode: 5d216...8fa
ajarRun Skrevet 10. august 2020 #42 Skrevet 10. august 2020 På 9.8.2020 den 10.52, Druid skrev: Akkurat i Norge, ville du ikke tjent nevneverdig på fravær av stat. Det er fordi vi reelt sett betaler ubetydelig skatt. ( I ett Norge uten Stat ville vi ikke hatt gevinster av ressurser offshore) Tull. Jeg er aldri syk, jeg har ikke unger, og jeg skal ikke bo i Norge når jeg slutter å jobbe. Unger er svindyre, men de har jeg ikke. Jeg drikker masse, og det er dyrt. Jeg kjører mye og det er dyrt. Jeg liker å fly. Jeg betaler masse skatt og får ingenting tilbake. Jeg har ALDRI hatt en eneste dag sykefravær fra arbeid. Jeg subsidierer de som er late, udugelige eller som får unger. Jeg går ikke i pluss med tanke på skatt, ja alenemødre tjener masse, arbeidsledige tjener masse og sykinger tjener masse. Jeg taper masse. Hvis alle var som meg ville vi hatt lyntog til svalbard og gulldass og stupetårn rundt hver siving.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå