lillesky Skrevet 13. juli 2005 #1 Skrevet 13. juli 2005 Jeg og min samboer har gått til investeringen av et telt! Så nå er det telttur for alle penga! Noen som har tips om koselige campingplasser i Telemark? Event. annet sted ikke langt fra Vestfold. Er det ok å ta med seg hund, eller er det forbud noen steder? Tar gjerne i mot gode tips også!
Gjest Bhsiltsk Skrevet 13. juli 2005 #2 Skrevet 13. juli 2005 Voje Camping i Drangedal!! Lov med hund, utrolig koselig vertskap, varmt i vannet, kanoleie, ikke så veldig langt til butikk (men må kjøre, dah). Vi ferierte der hvert år da vi var små, og jeg og samboer var der i fjor og lå over i telt med hunden. Vannet er nydelig å bade i, og vi skal sannsynligvis dit i år også, i og med at hytteukene ble noe forkortet i år også... <_< Når er det dere planlegger tur?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 13. juli 2005 #4 Skrevet 13. juli 2005 Hvis det blir, så er det ikke før om tre uker. Voje er virkelig koselig, altså!! *drømme*
~Bilbao~ Skrevet 14. juli 2005 #5 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Nissedal ligger i Telemark gjør det ikke? Var der for noen år siden og der var det veldig spesielt med store skogskoller og fine badevann og slikt. Kanskje ikke så mye å finne på ellers, men det var utrolig vakkert der. Vi brukte anledningen til å gå tur og klatre på Hægefjell. Må være kjempefint område for sykling for eksempel. Telemark er et kjempefint fylke altså. Hva med å ta seg nedover Telemarkskanalen med teltet i sekken og stoppe der det er fint! Villcamping er den beste måten å feriere på synes jeg!!! Eller så er jo kysten av telemark fin også da - Brevik og Langesund, men jeg regner med at det er vannvittig mye folk der nå i ferien. Lykke til! Endret 14. juli 2005 av ~Bilbao~
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå