Gå til innhold

Mislykket som enslig...


Gjest Gjest_Mari_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mari_*

Jeg føler meg så utrolig mislykket som er enslig ennå. Jeg har nettopp passert 30, har god jobb og mange ting, men ikke noen å dele det med.

Hvorfor er det sånn at selv om man kan gjøre hva man vil, har god økonomi og alt det rundt stemmer, så er man alikevel så inderlig meningsløs og patetisk når man er enslig? Det er i alle fall sånn jeg føler det, og jeg er sikker på at jeg ikke er alene.

Når jeg ser alle de 'single' jentene som oppfører seg som om det er kult, hipt og fritt å være enslig og 'lever livet' blir jeg bare ekstra trist. De vet ikke hva som venter dem.

..::Mari::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Skjønner litt hva du mener. Har hus og bra jobb og mange ting... Jeg veksler mellom å føle meg mislykket selv, og å føle at jeg IKKE er mislykket men å bli irritert på samfunnet som er lagt opp slik at jeg føler meg som det.

Sommerferier... husker så godt da jeg hadde samboere og vi reiste på ferieturer. Nå skal jeg ikke på ferie, har nok penger og tid, men har ingen å reise med! Når man er litt oppi åra så har plutselig alle rundt en familie, og det blir ingen venninneturer eller slikt. Og jeg har ikke særlig lyst til å reise noe sted på singeltur, ta inn på hotell mutters alene, er ikke slik en sprudlende person at jeg blir kjent med folk uten grunn. :)

Det rareste for meg er å se på alle parene på gata og overalt. Hvordan klarer de det, tenker jeg. Hvordan møttes de, og så traff det slik at BEGGE ble forelsket??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Uæææ!!! Får helt angst av å lese innlegget ditt. Jeg har vært singel i en stund nå (8-9 mnd) og lurer veldig på om jeg vil treffe en jeg vil være sammen med igjen. Nå er jo ikke det så lenge egentlig men jeg kjenner at jeg ikke har noe stort ønske om å forbli singel så alt for lenge. Litt småpanisk kanskje, men...

Innlegget ditt traff meg liksom rett i "panikken" (for å si det veldig klønete :blink: ). Jeg er 28 og det er jo "ingen alder og jeg treffer nok noen når jeg minst venter det" som man stadig vekk får høre. Prøver jo hardt å ikke vente det hele tiden :P

Men det er håp i hengende snøre er det ikke? Leste i horoskopet mitt at "kjærligheten er nærmere enn du tror", så da er det vel bare å krysse fingrene, he he.

Håper at vi begge finner drømmeprinsen en dag.. Hvorfor skulle ikke vi det liksom? ;)

Klem fra Siebaeo.

PS. Nekter å tro at du er mislykket... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mito24

Et lite tips: jenter/kvinner sent i tyveårene og tidlig i tredveårene kan opptre svært skremmende, de er ofte desperate og i overkant opptatt av etablering så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

Man er heldig som mann. Selvsagt har ikke de noen hast....de kan jo etablere seg og få barn hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg tror at det blir en ond sirkel. Hvis en føler at livet går forbi, så sender en ut slike signaler også. Det plukker folk opp. Det gjelder å se positivt på det. Livet er ikke forbi, selv om en er singel som 30åring. Har flere kamerater som skyr damer over 30. Det er synd, det er ikke alle single over 30 som tenker full pakke med en gang, men en del gjør det. Lev livet mens du har det, ha det gøy. Det sender ut positive signaler og det gjør deg attraktiv.

Jeg håper -skrekk og gru- at det ikke finnes noen tikkende, genetisk bombe som slår til den dagen jenter fyller 30, som gjør at NÅ, nå vil de ha mann og barn! På flekken! O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Guest

Jeg er dritlei av menn som tror en bare er ute etter EN ting om en jente går ut på byen alene...Håper disse mannfolka ALDRI finner seg noen skikkelige jenter, som fortjent for de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle gjort som Vilde foreslår og reist på tur. Men etter å ha lest en het tråd her i det siste om guttetur til syden har jeg inntrykk av at de gutta vi kommer til å møte på tur kanskje ikke er helt ute etter det samme som oss i "desperate etter å bli husmødre-gjengen". :ler:

Alle hadde vært happy campers på tur... med resultatet at gutta hadde kommet hjem med fornøyde glis og damene med oppfrisket inntrykk av at "alle mannfolk er svin"! :ler:

Har allerede vært på jentetur i sommer. Anbefales for single og glade jenter :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Men etter å ha lest en het tråd her i det siste om guttetur til syden har jeg inntrykk av at de gutta vi kommer til å møte på tur kanskje ikke er helt ute etter det samme som oss i "desperate etter å bli husmødre-gjengen".  :ler:

Eller de av oss som er i "desperate etter å ha en flott kjæreste å gå på konserter med og løse kryssord i senga med og reise på spennende utflukter med men som ikke er noe husmoremne"-gjengen...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, jeg vil også være med i den klubben. :hoppe: Hørtes mye morsommere ut.

Hmmm... tror jeg må legge inn et forslag om å få med "ligge i parken og kose i sola så alle kan se for en fantastisk flott kjæreste jeg har og bli grønne som gresset av missunnelse" i tittelen på den klubben også... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjertesukka

Å, som jeg kjenner meg igjen............

Mitt liv veksler mellom å lengte meg fordervet etter en mann som forstår meg og som jeg er på bølgelengde med- OG- si til meg selv at jeg har det jo kjempebra som enslig, noe som ikke er helt sant. I perioder, ja.........

Jeg lurer også på hvordan det går an å møte en mann som er singel,oppvakt og som blir forelska i meg. :klem: Alle andre ser ut til å takle det så bra, men jeg kjenner da par som er sammen som aldri skulle vært det!! Det er da en liten trøst,men likevel.

Desperat jeg? nei tror ikke det.....men jeg er så lei av at menn tror jeg er ute etter å sjekke dem hvis jeg snakker til dem.........om helt vanlig ting. :tristbla:

Å reise på singelturer har jeg ingen erfaring med. Innbiller meg vel at vi trenger ikke være på bølgelengde om vi har til felles å være singel.

En gang har jeg vært på singeltreff. Der var det fullt opp av festlige damer som svirret rundt og sa morsomme ting og danset med hverandre, for de tre mennene som var der, satt og glodde ned i ølglasset sitt og danset ikke. :roll: Satt på spissen,men omtrent slik var det.

Bare et lite hjertesukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa, jeg vil også være med i den klubben.  :hoppe: Hørtes mye morsommere ut.

Hmmm... tror jeg må legge inn et forslag om å få med "ligge i parken og kose i sola så alle kan se for en fantastisk flott kjæreste jeg har og bli grønne som gresset av missunnelse" i tittelen på den klubben også...  :sjarmor:

Høres knall ut....

Skal jeg ta med noe å slenge på grillen ? :kul:

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :klem: til Hjertesukka

Bli med i klubben da vel ;) Hvis agendaen blir som jeg håper handler det om å ha det så gøy som mulig og overhode ikke vente på en kjæreste... for det er vistnok da det skjer :roll:

Jeg har oppdaget at når jeg overhode ikke er interresert i mer enn vennskap med en fyr så blir han gjerne helt på knærne... (ikke alltid selvfølgelig :ler: ) Kanskje jeg oppfører meg meg anderledes da.. når jeg ikke er på utkikk liksom. Mer naturlig kanskje. Hm... noe å tenke på..

Har også tenkt på det der med at andre får det til, men at det skal skje meg er helt uvirkelig. Det er kanskje det de mener med at det skjer når man minst venter det: man får helt sjokk om det blir klaff!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ananas
Jeg føler meg så utrolig mislykket som er enslig ennå. Jeg har nettopp passert 30, har god jobb og mange ting, men ikke noen å dele det med.

Hvorfor er det sånn at selv om man kan gjøre hva man vil, har god økonomi og alt det rundt stemmer, så er man alikevel så inderlig meningsløs og patetisk når man er enslig? Det er i alle fall sånn jeg føler det, og jeg er sikker på at jeg ikke er alene.

Det at du føler deg mislykka fordi du ikke har kjæreste, er ingen objektiv sannhet, men noe som skjer kun i ditt eget hode.

Jeg vil hevde du *føler* deg mislykka fordi du mener du *er* mislykka, når du ikke har kjæreste. Hvis du virkelig hadde ment du ikke måtte ha kjæreste for å være vellykka, så hadde du ikke hatt det slik som du har det nå.

Hmm og hva dreier det seg om, det å være mislykka eller vellykka, annet enn kansje å innfri krav man setter til seg selv? - Og ikke krav andre setter til deg.

He he jeg leser bøker om kognitiv selvterapi om dagen og der lærer jeg å snu og vri på ting slik at man blir gladere og mer fornøyd uten å forandre på noe i livet sitt, kun måten man ser på tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg må si at det er litt patetisk å tenke sånn.. En er vel ikke mere vellykket om man har kjæreste vel? Jeg kjenner mange jenter og gutter som er alt fra 25-35 som fortsatt er singel og er fornøyd med det. Det er som man gjør det til selv her i livet. Man blir ikke lykkelig og hel av å ha kjæreste. Man må finne lykken i seg selv ,og følesseg hel og vellykket før man kan begynne å se etter kjæreste mener nå jeg. Det er ingen annet menneske som kan gjøre deg glad og lykkelig, det er det bare du selv som kan. Og mislykket er en ihvertfall ikke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest01
Jeg føler meg så utrolig mislykket som er enslig ennå. Jeg har nettopp passert 30, har god jobb og mange ting, men ikke noen å dele det med.

Hvorfor er det sånn at selv om man kan gjøre hva man vil, har god økonomi og alt det rundt stemmer, så er man alikevel så inderlig meningsløs og patetisk når man er enslig? Det er i alle fall sånn jeg føler det, og jeg er sikker på at jeg ikke er alene.

Hvordan tror du man føler seg når man har passert 40 da........... uten hverken mann/kone eller barn i livet sitt? :cry:

Og kom ikke å si at "det ordner seg nok"............ når man har passert 40 så har man faktisk sluttet å tro på det :tristbla: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agjest
Eller de av oss som er i "desperate etter å ha en flott kjæreste å gå på konserter med og løse kryssord i senga med og reise på spennende utflukter med men som ikke er noe husmoremne"-gjengen...

:ler:

Den vil jeg gjerne være med i.

Hmmm... tror jeg må legge inn et forslag om å få med "ligge i parken og kose i sola så alle kan se for en fantastisk flott kjæreste jeg har og bli grønne som gresset av missunnelse" i tittelen på den klubben også...  :sjarmor:

Jepp, den også :hoppe:

Pølser, øl og et stort ullteppe så er styremøtet igang  :sjarmor:

Hvor? Når??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...