AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Skrevet 25. juli 2020 Jeg tar tempen hver morgen for å følge med, og har merket at det varierer litt fra dag til dag. Noen dager er det 36,6 og noen dager er det 37. Som oftest er det kanskje 36,8. Betyr slike svingninger noe? Eller hva skyldes de? Anonymkode: 041be...ff6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #2 Skrevet 25. juli 2020 Normalt, dyne på, dyne av iløpet av natten, hvor mye du har beveget deg i søvne iløpet av natten osv.. Om det er hormonelle endringer du ser etter, varierer gjerne tempen mer enn dette. Du vil se det tydeligere etterhvert. Anonymkode: 865e5...2d9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #3 Skrevet 25. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Normalt, dyne på, dyne av iløpet av natten, hvor mye du har beveget deg i søvne iløpet av natten osv.. Om det er hormonelle endringer du ser etter, varierer gjerne tempen mer enn dette. Du vil se det tydeligere etterhvert. Anonymkode: 865e5...2d9 Jeg vet at det endrer seg i løpet av syklus. Men da gjerne enda mer. Rett før mens har jeg som regel 37,5. Og det er ganske tydelig hver mnd. men lurer på De andre små endringene fra dag til dag Anonymkode: 041be...ff6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå