Gå til innhold

Kvinner som nesten kun har kompiser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame på 22 (23 år snart) og har alltid hele livet hatt omtrent bare kompiser .. fordi har erfart at jenter skaper mye drama og mange av de klaffer jeg ikke med . Har 2 gode bestevenninner og that’s it. Hun ene har type så tilbringer ikke så mye tid med hun... så egt henger jeg bare da med mine kompiser . Jeg legger ut mye snaps av mine venner og de av meg.. og da ser jo folk at jeg henger med veldig mange forskjellige menn hver dag... har dette en negativ effekt på hvordan andre menn vil se meg? Kan beskrive meg selv som en pen og feminin dame.. 

Anonymkode: 0789e...d49

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det bør i alle fall ikke ha noen negativ effekt. Jeg hadde ikke brydd meg, det viktigste er at man har venner.

Endret av Jdz
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slik som deg, men det har jo mye med hobbyer og interesse å gjøre. Jeg har aldri hatt noen mangel på intresserte menn. Men om du henger med så mange forskjellige menn, er det da virkelige kompiser? Jeg har hatt samme kompisgjeng i 12-14 år nå. Er ikke noe sjokk for folk i nærområdet at jeg blir sett med de akuratt.

Anonymkode: 39414...f6e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror helt ærlig at en del menn vil se på det som problematisk at du har så mange nære guttekompiser. Mest fordi de tenker at disse kompisene egentlig vil ligge med deg. Det kan også bli sett på som et rødt flagg at du ikke går overens med jenter. Du sier jo egentlig at alle jenter skaper drama og du derfor ikke går overens med dem, men har du vurdert at det kanskje er du som er kilden til dramaet? Min erfaring er i allefall at jenter som sier de ikke orker å omgås andre jenter på grunn av drama ofte er de mest dramatiske av dem alle

Anonymkode: 2792b...12e

• Liker 5
Skrevet

Det er negativt. Ikke nødvendigvis en dealbreaker, men negativt og det ville vært bedre med venninner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at kvinner som har mange mannlige venner ofte har det på grunn av interesser. At de er mer interesser i sport, bil eller gaming enn sladder, sminke og kafé. Det kan jo være veldig positivt, om mannen faktisk vil ha en kjæreste han kan dele slike ting med.

Anonymkode: 64d1b...c2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame på 22 (23 år snart) og har alltid hele livet hatt omtrent bare kompiser .. fordi har erfart at jenter skaper mye drama og mange av de klaffer jeg ikke med . Har 2 gode bestevenninner og that’s it. Hun ene har type så tilbringer ikke så mye tid med hun... så egt henger jeg bare da med mine kompiser . Jeg legger ut mye snaps av mine venner og de av meg.. og da ser jo folk at jeg henger med veldig mange forskjellige menn hver dag... har dette en negativ effekt på hvordan andre menn vil se meg? Kan beskrive meg selv som en pen og feminin dame.. 

Kvinner er drama ja, i nesten alle venninnegjenger så er det drama og sosial kontroll.

Derfor kutta jeg det ut, menn er greie å være sammen med. 

Anonymkode: 87499...571

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stort sett også bare kompiser. Det har mer med interesser å gjøre som kunstig intelligens, vitenskap, investering, geopolitikk, historie osv. Skulle gjerne hatt venninner å diskutere disse interessene med også, men har bare ikke truffet noen enda.

Jeg publiserer derimot ikke så mye bilder, så vet ikke hvordan andre oppfatter det. Men hvis menn oppfatter det negativt hadde jeg heller lurt på om de var usikre på seg selv og lukket som personer og da er jeg ikke interessert i dem uansett.

Anonymkode: 52a8c...bbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde og mest kompiser på den alderen, mye pga interesser. Det funket fint det helt til alle begynte å få seg kjærester. Alle forsvant sakte men sikkert så nå sitter jeg her over 30 og absolutt ingen nære venner. Skulle ønske jeg hadde vært litt mer interessert i å finne meg en venninne i det samme miljøet, noe som absolutt hadde vært mulig. Men jeg hadde den samme tanken som deg om at det bare er drama med jenter, noe som ikke stemmer! Det er like mye drama i guttegjenger skal jeg si deg. 

Tror ikke det har noe for seg å sette mennesker i bås når det gjelder kjønn. Du tjener nok mer på å møte mennesker med ett åpent sinn uansett kjønn. Interesser og verdier har nok mer å si.

Anonymkode: 34781...605

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har stort sett også bare kompiser. Det har mer med interesser å gjøre som kunstig intelligens, vitenskap, investering, geopolitikk, historie osv. Skulle gjerne hatt venninner å diskutere disse interessene med også, men har bare ikke truffet noen enda.

Jeg publiserer derimot ikke så mye bilder, så vet ikke hvordan andre oppfatter det. Men hvis menn oppfatter det negativt hadde jeg heller lurt på om de var usikre på seg selv og lukket som personer og da er jeg ikke interessert i dem uansett.

Det er jo ikke et problem i seg selv, men dersom det er mye flørting og man blir usikker på hva som foregår. Festing, overnatting, hvis det virker som at kompisene prøver seg osv. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, norw skrev:

Det er jo ikke et problem i seg selv, men dersom det er mye flørting og man blir usikker på hva som foregår. Festing, overnatting, hvis det virker som at kompisene prøver seg osv. 

Noen av dem er åpne og flørter for moro skyld. Jeg gjør det samme. Det finnes forskjellig type flørting, og her er det bare for sosial lek og humor. Vi har åpen kommunikasjon og vet at det bare er platoniske vennskap. Det er fullt mulig å være venner, men ikke passe sammen som et par.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr ingenting, det er kort og godt irrelevant i min bok. Jeg bryr meg generelt ikke om banaliteter.

Anonymkode: d9645...08c

AnonymBruker
Skrevet
På 25.7.2020 den 15.16, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente selv, og har lurt på om guter og jenter kan være venner sånn uten videre...Ikke det at du har sagt noe annet heller altså. Men er dette typen gutter som er sosialt trygge? For hvis de er det,så er det jo naturlig at sånne er sammen med jenter rett og slett fordi de er sammen med andre mennesker komemr mer naturlig for sånnetyper mennesker enn for de som f eks er mer skjenerte.

At det er mye drama med jenter, vet jeg ikke så mye om egentlig, høres ut som du har erfaring med type jenter som ikke var så gode venner som det du trodde, altså at det ikke var det at de er jenter,men at det ikke var din type jenter? :)

Synes ihvertfall det høres helt greit ut det!

Anonymkode: a1fd3...e4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får badetiss av damer med mye kompiser.

Anonymkode: bdbe5...2f5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...