AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Var nettopp på date. Det var veldig hyggelig og jeg lo og koste meg masse. Men nå klarer jeg ikke å tenke på noen andre enn eksen min. Det gjør vondt i hjertet og jeg savner han med hver eneste bit av kroppen min. Jeg vil bare høre stemmen hans og være med han. Det har akkurat blitt slutt. Hvordan kan jeg dra på date framover og virkelig kose meg, uten å tenke på eller savne eks-kjæresten? Anonymkode: 6a4f6...a2b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Kom over eksen først før du hopper på neste hest, hjelpes! Anonymkode: ba789...5a3 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 Skjønner deg så innmari godt! Jeg pleier også å bruke andre gutter på denne måten. Mange gutter gjør det samme-Vi bruker hverandre uansett,sånn er livet! Kansje hvis du gir han mer tid, så vil han klare å få deg over på andre tanker? Ellers har jeg nettop selv hatt kontakt med mange gutter, uten getnlig å gi respons til de, nettopp paga at ejg ikek er over en gutt selv. Vet ikke om jeg har gode råd, sliter med det samme selv. Hva jeg hører,er at du ikke må fokusere kun på 1 gutt. Ellers høres det ut som at du trenger å være snill med eg selv og gi deg selv tid til å være lei deg og sørge litt ,og at det trengs litt mer tid.. Det er engeltig ikke så mye mer annet å gjøre. Hvis det hjelper ,kjenenr jeg på forlatthet selv. Vi kjente aldri hverandre ordentlig godt, men jeg var veldig veldgi keen. Vi ble egntlig aldri noe heller,så føler jeg inenrst inne egentlig ikke har lov. Men han var så fin,så skjønner godt hvordan du kan havne inni dette. Anonymkode: b5bd9...49a 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #4 Skrevet 24. juli 2020 WTF!? Hvorfor dra på date når du ikke engang er over den forrige? Patetisk Anonymkode: 633a9...cdb 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #5 Skrevet 24. juli 2020 Var det du som slo opp? Anonymkode: 38533...260
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #6 Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner deg så innmari godt! Jeg pleier også å bruke andre gutter på denne måten. Mange gutter gjør det samme-Vi bruker hverandre uansett,sånn er livet! Kansje hvis du gir han mer tid, så vil han klare å få deg over på andre tanker? Ellers har jeg nettop selv hatt kontakt med mange gutter, uten getnlig å gi respons til de, nettopp paga at ejg ikek er over en gutt selv. Vet ikke om jeg har gode råd, sliter med det samme selv. Hva jeg hører,er at du ikke må fokusere kun på 1 gutt. Ellers høres det ut som at du trenger å være snill med eg selv og gi deg selv tid til å være lei deg og sørge litt ,og at det trengs litt mer tid.. Det er engeltig ikke så mye mer annet å gjøre. Hvis det hjelper ,kjenenr jeg på forlatthet selv. Vi kjente aldri hverandre ordentlig godt, men jeg var veldig veldgi keen. Vi ble egntlig aldri noe heller,så føler jeg inenrst inne egentlig ikke har lov. Men han var så fin,så skjønner godt hvordan du kan havne inni dette. Anonymkode: b5bd9...49a Tusen takk for at du tar deg tid til å svare. Greien er at vi har hatt problemer så lenge, men vi elsker hverandre så høyt. I et vanskelig øyeblikk så slo han opp med meg, men angret etter kort tid på valget sitt og ville ha meg tilbake. Jeg ga han en kald skulder.... Nå er det jeg som angrer, og vil ha han tilbake. Men er det for sent? Jeg har egentlig ikke sørget over han noe særlig, ikke før etter denne daten. Da kjenner jeg at jeg virkelig savner han. Føler ingen date kan gi meg samme følelsen som exen ga meg liksom. Håper det går bedre med deg etter hver ❤️ TS Anonymkode: 6a4f6...a2b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #7 Skrevet 24. juli 2020 Prøv deg på eksen igjen du før du gir opp. Anonymkode: 38533...260 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. juli 2020 #8 Skrevet 24. juli 2020 Du venter med å date, til du er over exen.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #9 Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for at du tar deg tid til å svare. Greien er at vi har hatt problemer så lenge, men vi elsker hverandre så høyt. I et vanskelig øyeblikk så slo han opp med meg, men angret etter kort tid på valget sitt og ville ha meg tilbake. Jeg ga han en kald skulder.... Nå er det jeg som angrer, og vil ha han tilbake. Men er det for sent? Jeg har egentlig ikke sørget over han noe særlig, ikke før etter denne daten. Da kjenner jeg at jeg virkelig savner han. Føler ingen date kan gi meg samme følelsen som exen ga meg liksom. Håper det går bedre med deg etter hver ❤️ TS Anonymkode: 6a4f6...a2b Jeg ville ha kjørt på! Det er ikke for sent! Pass deg for forventingene bare..Husk at dette er noe du føler på,, og det kan være at han er på et helt annet sted og ikke har det samme ønsket og perspektivet. Det verste du kan få,er et nei-men vær realistisk! Det å få et nei, vil også bety at du burde prøve enda hardere, sletting blokkering osv hvis dette er responsen du får og må forholde deg til. Tusen takk for det! Anonymkode: b5bd9...49a 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #10 Skrevet 24. juli 2020 En ting er i hvertfall sikkert og det er at jeg ikke er over han... Anonymkode: 6a4f6...a2b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #11 Skrevet 24. juli 2020 Ta pause fra dating og kom deg videre Anonymkode: 6c2f8...d4d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #12 Skrevet 24. juli 2020 2 hours ago, Catalina Culès said: Du venter med å date, til du er over exen. Hvor lenge skal man vente da? Jeg savner fortsatt eksen etter flere år. Anonymkode: ce988...356 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #13 Skrevet 25. juli 2020 Savner eksen etter to år. Eksen har også hatt ny kjæreste i desse to åra. Vi holder kontakt sporadisk. Jeg klarer ikke å tenke på annen Anonymkode: 831d5...9a2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #14 Skrevet 25. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge skal man vente da? Jeg savner fortsatt eksen etter flere år. Anonymkode: ce988...356 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Savner eksen etter to år. Eksen har også hatt ny kjæreste i desse to åra. Vi holder kontakt sporadisk. Jeg klarer ikke å tenke på annen Anonymkode: 831d5...9a2 Huff, håper det går bedre med dere etter hvert ❤️ Anonymkode: 6a4f6...a2b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #15 Skrevet 25. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv deg på eksen igjen du før du gir opp. Anonymkode: 38533...260 Har akkurat hatt det samme. Må prøve på eksen igjen 👍👍 Anonymkode: eeb6b...43b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå