Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. juli 2020 #1 Del Skrevet 24. juli 2020 Ser mange skriver hater på, hvorfor? Ser så rart ut. Er det dialekt, eller hva er det for noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #2 Del Skrevet 24. juli 2020 Det er noe dritt slang fra serien skam eller noe.. blør i ørene når jeg hører det. Anonymkode: 0ec83...296 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 24. juli 2020 #3 Del Skrevet 24. juli 2020 Det er ganske nylig diskutert, i alle fall: Sitat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. juli 2020 #4 Del Skrevet 24. juli 2020 7 minutter siden, Ullvott skrev: Det er ganske nylig diskutert, i alle fall: Har ikke sett den tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 24. juli 2020 #5 Del Skrevet 24. juli 2020 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Har ikke sett den tråden. Jeg husket tråden siden jeg hadde svart i den, og tenkte det var like greit å lenke dit, i og med at det ikke var så lenge siden I den andre tråden var man i alle fall ganske enstemmig negative til uttrykket, og ingen trakk dialektkortet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #6 Del Skrevet 25. juli 2020 Idioti. Samme som "puler på". Anonymkode: 078bf...9f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå