Gå til innhold

Uinteressert eller nervøs?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere 🤗 Vil noen snille sjeler hjelpe meg å tolke denne daten?
Møtte denne mannen gjennom tinder sist fredag. Det var hyggelig og for min del ga daten mersmak, men er litt usikker på om han følte det på samme måte. Merket nemlig litt "kald" kroppsspråk: unnvikende øyekontakt, kroppen lent sidelengs selv om vi satt rett foran hverandre (med et bord i midten) og at han sjekket klokken titt og ofte (han hadde parkert på et parkeringshus for en viss periode). Han stilte fine og personlige spørsmål og jeg kjedet meg ikke tross kroppsspråket. I løpet av vår date sa han at han pleier å bli nervøs før han møter noen for første gang, og var det i dag også. Vet altså ikke helt om jeg skal forbinde kroppsspråket med uinteresse eller nervøsitet. 

Han var bortreist denne uken. Jeg sendte en snap på mandag, som han svarte på gjennom chat-funksjonen, men har ikke hørt et pip etter det. Skal sies at det var han som tok initiativ til å møtes, men det er jo ikke dermed sagt at han er interessert etter å ha møtt meg "in real life".

Hva tror dere? 😅

Anonymkode: 37a1b...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var nok ikke typen han leter etter dessverre, lykke til videre med dating. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar @Vestfold38! Selvfølgelig kjipt å høre. 

Noen andre med erfaring innen dating som vil tolke situasjonen? 🤗 selv om løpet er kjørt med denne karen, vil jeg gjerne vite til neste gang jeg opplever lignende 

Anonymkode: 37a1b...514

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...