AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #21 Skrevet 9. september 2020 På 27.7.2020 den 18.59, AnonymBruker skrev: Spurte legen i dag, var på gastroskopi i mai, og tenkte etter den (siden de ikke fant noe på gastro) at da kan jeg slutte med somac, fikk så sinnsykt magesyre de dagene jeg prøvde uten. Spurte legen, men han sa at jeg må regne med å gå på den resten av livet når man først har begynt.. Dessverre... Anonymkode: e88dc...219 Merkelig. Var ikke slik her. Sluttet på dagen og halsbrann/oppkast kom ikke tilbake. Har funnet ut hvorfor, så når det problemet er løst, blir jo også oppkast borte. Anonymkode: 1316c...3ab
GammelKaktus Skrevet 9. september 2020 #22 Skrevet 9. september 2020 5 timer siden, Marye skrev: Jeg måtte ikke slutte med somac før gastroskopi Hadde du tatt gastroskopi før? Og da etterpå fått somac som behandling for noe? For da er det greit. 1
Marye Skrevet 11. september 2020 #23 Skrevet 11. september 2020 På 9.9.2020 den 21.51, FrøkenMånestråle skrev: Hadde du tatt gastroskopi før? Og da etterpå fått somac som behandling for noe? For da er det greit. Nope, hadde aldri tatt gastroskopi før
GammelKaktus Skrevet 11. september 2020 #24 Skrevet 11. september 2020 48 minutter siden, Marye skrev: Nope, hadde aldri tatt gastroskopi før Merkelig, da skjønner jeg ikke helt hvordan "resultatet" av en gastroskopi blir reelt når du har tatt medisiner som kan kamuflere symptomer ... 🤷♀️ Men nå vet jo ikke jeg hva de forventet å finne heller. 1
Marye Skrevet 11. september 2020 #25 Skrevet 11. september 2020 46 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Merkelig, da skjønner jeg ikke helt hvordan "resultatet" av en gastroskopi blir reelt når du har tatt medisiner som kan kamuflere symptomer ... 🤷♀️ Men nå vet jo ikke jeg hva de forventet å finne heller. De forventet å finne treg lukkemuskel men alt så fint ut (bombe når jeg brukte somac)
GammelKaktus Skrevet 11. september 2020 #26 Skrevet 11. september 2020 1 minutt siden, Marye skrev: De forventet å finne treg lukkemuskel men alt så fint ut (bombe når jeg brukte somac) Omg 😮 Skal du ta ny? Her tok han ikke biopsi for alt så greit ut... Så fastlegen var veldig lite happy, og jeg har ikke så voldsomt lyst til å ta den igjen så lenge jeg ikke virkelig MÅ. Da får jeg heller bare prøve et liv uten gluten.. 😕 1
Marye Skrevet 11. september 2020 #27 Skrevet 11. september 2020 (endret) 2 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Omg 😮 Skal du ta ny? Her tok han ikke biopsi for alt så greit ut... Så fastlegen var veldig lite happy, og jeg har ikke så voldsomt lyst til å ta den igjen så lenge jeg ikke virkelig MÅ. Da får jeg heller bare prøve et liv uten gluten.. 😕 Nei aldri i livet om jeg tar ny... alt så så bra ut at gastrolegen foreslo at jeg trapper ned somac etter en mnd.. da får jeg garantert halsbrann igjen så heldigvis har ikke fastlegen hørt på dette han tok biopsi på er lite område som så litt sårt ut Endret 11. september 2020 av Marye
GammelKaktus Skrevet 11. september 2020 #28 Skrevet 11. september 2020 Akkurat nå, Marye skrev: Nei aldri i livet om jeg tar ny... alt så så bra ut at gastrolegen foreslo at jeg trapper ned somac etter en mnd.. da får jeg garantert halsbrann igjen så heldigvis har ikke fastlegen hørt på dette De er ikke akkurat berømte for sine bedside manners de gastrolegene. Uff nei, det skal være ille før jeg utsetter meg for det der igjen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå