AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #1 Skrevet 24. juli 2020 Hei! Jeg var inne på mine sider hos OBOS. Under «betalingsstatus» står det: «du har til gode 3238 kr». Dette er vanligvis det jeg har i fellesutgifter hver måned. Jeg lurer på om dette betyr at jeg kan ha betalt dobbelt en gang tidligere, og at jeg derfor har penger tilsvarende felleskostnader for en måned til gode. Er det noen som har vært borti det samme? Kan selvfølgelig sende e-post til OBOS og få svar i neste uke. Men jeg har nettopp mistet jobben, og prøver å identifisere alle områder der jeg kan spare inn penger ASAP. Er veldig takknemlig for alle svar! 🙏 Anonymkode: 00c46...741
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #2 Skrevet 24. juli 2020 Sjekk i nettbanken din om du kan ha betalt dobbelt. Du finner det under betalte regninger. Anonymkode: 5d5dd...714
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #3 Skrevet 24. juli 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk i nettbanken din om du kan ha betalt dobbelt. Du finner det under betalte regninger. Anonymkode: 5d5dd...714 Har byttet bank nå nylig, og har ikke tilgang til kontoutskrifter fra den gamle regningskontoen min. Det er derfor jeg spør her 🙂 Anonymkode: 00c46...741
smilo Skrevet 25. juli 2020 #4 Skrevet 25. juli 2020 Når har du normalt forfall på felleskostnadene? Hvis det nylig, har vært forfall så har du sannsynligvis gratis i august. Hvis det er rett rundt hjørnet så slipper du å betale denne mnd, da du har dette tilgode. Ring OBOS på mandag og sjekk, men sannsynligvis har du betalt dobbelt tidligere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå