Gå til innhold

OBOS - betalingsstatus - penger til gode?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg var inne på mine sider hos OBOS. Under «betalingsstatus» står det: «du har til gode 3238 kr». 

Dette er vanligvis det jeg har i fellesutgifter hver måned. Jeg lurer på om dette betyr at jeg kan ha betalt dobbelt en gang tidligere, og at jeg derfor har penger tilsvarende felleskostnader for en måned til gode. 

Er det noen som har vært borti det samme?

Kan selvfølgelig sende e-post til OBOS og få svar i neste uke. Men jeg har nettopp mistet jobben, og prøver å identifisere alle områder der jeg kan spare inn penger ASAP. Er veldig takknemlig for alle svar! 🙏

Anonymkode: 00c46...741

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk i nettbanken din om du kan ha betalt dobbelt. Du finner det under betalte regninger.

Anonymkode: 5d5dd...714

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk i nettbanken din om du kan ha betalt dobbelt. Du finner det under betalte regninger.

Anonymkode: 5d5dd...714

Har byttet bank nå nylig, og har ikke tilgang til kontoutskrifter fra den gamle regningskontoen min. Det er derfor jeg spør her 🙂

Anonymkode: 00c46...741

Skrevet

Når har du normalt forfall på felleskostnadene?  Hvis det nylig, har vært forfall så har du sannsynligvis gratis i august. Hvis det er rett rundt hjørnet så slipper du å betale denne mnd, da du har dette tilgode. 

Ring OBOS på mandag og sjekk, men sannsynligvis har du betalt dobbelt tidligere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...