Gå til innhold

Hvordan var din seksuelle debut?

Hvordan opplevde du debuten din  

83 stemmer

1. 1. Hvordan opplevde du debuten din

• Bra
      35
    • Ok
      25
    • Ikke særlig bra
      23
  2. 2. Alder

• Under 14
      2
    • 14-16
      27
    • 16-18
      24
    • Over 18
      30

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig, men før eller senere, til tross for masse hensyn, vil det jo skje at et par velger å ta det ekstra steget, og det er en første gang for alle. 

Anonymkode: 4c07d...d41

Du får bare forsette å si det, om og om igjen - uten å høre på det jeg sier.

Beklager å si det, men det høres ikke ut som om du er kommet så mye lengre i din forståelse av kvinner, enn du var da du debuterte! 

Som du ser er det stor forskjell på kvinners opplevelser. De som debuterte med en empatisk og respektfull mann, hadde en god opplevelse. De som debuterte med en umoden guttunge, hadde ikke det.

Og jeg ser ikke bort fra at det påvirker sexlivet videre. Og hvis det stemmer, så er det altså mennene selv som ødelegger for seg selv. 

Anonymkode: 9587a...077

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får bare forsette å si det, om og om igjen - uten å høre på det jeg sier.

Beklager å si det, men det høres ikke ut som om du er kommet så mye lengre i din forståelse av kvinner, enn du var da du debuterte! 

Som du ser er det stor forskjell på kvinners opplevelser. De som debuterte med en empatisk og respektfull mann, hadde en god opplevelse. De som debuterte med en umoden guttunge, hadde ikke det.

Og jeg ser ikke bort fra at det påvirker sexlivet videre. Og hvis det stemmer, så er det altså mennene selv som ødelegger for seg selv. 

Anonymkode: 9587a...077

Eh. Javel...

1K6U.gif

AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra. Klinte, var nakne sammen og utførte etterhvert oral i månedsvis før vi hadde sex. Han hadde hatt en kjæreste før og hadde litt erfaring, men lot meg styre fullstendig første gangen - som jeg ville. Jeg synes det var et vakkert og stort øyeblikk og jeg er én av de få (vil jeg tro) som fikk ikke bare én, men to orgasmer første gangen. Det skal sies at vi hadde et veldig godt sexliv sammen i de ti årene som fulgte, så vi var en veldig godt match. Vi var 15 og 16 da det skjedde.

Anonymkode: 0f934...593

AnonymBruker
Skrevet

8 Tuborg og en kuk i rompa!

Anonymkode: 09ec7...5a9

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

8 Tuborg og en kuk i rompa!

Anonymkode: 09ec7...5a9

Da har du god plass. :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var 15,  og det var med min første store kjærlighet. Det var vondt og slik fortsatte det i sikkert 6 mnd, før det løsnet litt. Men gjorde det fordi jeg var så innmari forelsket.

Anonymkode: 3da16...cb2

AnonymBruker
Skrevet

Det var en fin opplevelse. Helt edru midt på dagen i senga hans. Doggystyle. Gjorde vondt idet han trengte inn i meg, men etter det var det digg

Anonymkode: 0062a...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...