Gå til innhold

Hvordan var din seksuelle debut?

Hvordan opplevde du debuten din  

83 stemmer

1. 1. Hvordan opplevde du debuten din

• Bra
      35
    • Ok
      25
    • Ikke særlig bra
      23
  2. 2. Alder

• Under 14
      2
    • 14-16
      27
    • 16-18
      24
    • Over 18
      30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 16, og hadde en veldig fin debut. Brukte flere måneder med jevnaldrende gutt på "å gjennomføre". Tror vi hadde utforsket hver cm av kroppen til hverandre, før vi gikk hele veien. Og var ofte veldig nære, men begge holdt igjen. 

Leser ofte om eldre menn som vil lære opp unge jenter, men må si at det var en fin start å oppleve at begge "var like grønne". Og fant ut av ting i lag.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med dagens terskler ville det nok falt inn under kategorien overgrep av henne da jeg var dritings og ikke i stand til å si verken ja eller nei, og det var hun som var den aktive,

Anonymkode: ec758...401

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 22 år og hadde holdt på med han (som forøvrig nå er min samboer og pappa til bebisen min) i over fem uker. Vi gjorde "alt annet" allerede på date nr. 2, men jeg fikk så vondt ved penetrering at vi tok det saaakte. Plutselig sa det plopp og han var inne. Fin opplevelse🥰

Anonymkode: ffa9e...f37

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig og kjedelig og helt feil. 

Anonymkode: 6008b...f20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ein sjå svara i samanheng, i slike meiningsmålingar?

Anonymkode: 9ef06...899

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 19, og det var digg, men jeg fikk nok mer ut av det enn henne, det var fort over, for å si det sånn. Jeg fikk teken etterhvert da. :)

Anonymkode: 4c07d...d41

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

16, med en kjæreste  på 29 som lærte meg opp, så føltes rimelig trygt. 

AnonymBruker
Skrevet

15 med kjæresten på den tiden, var kjempekjedelig og uromantisk. 

Anonymkode: 3295d...040

AnonymBruker
Skrevet

Det var bra, men vondt. Godt jeg hadde drukket, så var bedøvet. Var 22 år, han var 26.

Anonymkode: fab2a...079

AnonymBruker
Skrevet

Det ble dårlig inngang om jeg kan si det slik. 

Anonymkode: 31eef...1e2

AnonymBruker
Skrevet
På 24.7.2020 den 16.30, SS skrev:

Tror vi hadde utforsket hver cm av kroppen til hverandre, før vi gikk hele veien.

Samme her. 

På 24.7.2020 den 16.30, SS skrev:

Leser ofte om eldre menn som vil lære opp unge jenter, men må si at det var en fin start å oppleve at begge "var like grønne". Og fant ut av ting i lag.

Både og. Han jeg var sammen med var på min alder. Men han var bra.

Ut fra det jeg leser om dagens unge menn, som er ekstremt ego og umodne, ville jeg heller vært med en som er eldre. Eventuelt ventet lenge. 

Anonymkode: 9587a...077

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 19, og det var digg, men jeg fikk nok mer ut av det enn henne, det var fort over, for å si det sånn. Jeg fikk teken etterhvert da. :)

Ja, akkurat sånne historier gjør at jeg tenker at unge kvinner har det bedre med litt eldre menn, eller med å vente til de selv blir eldre. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, akkurat sånne historier gjør at jeg tenker at unge kvinner har det bedre med litt eldre menn, eller med å vente til de selv blir eldre. 

Det er forståelig, at det er mer gunstig for dem med en erfaren mann. På den annen side må jo unge menn få erfaring på et vis, og jeg er takknemlig for at hun var tålmodig med meg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Var 16, med en gutt på 19 som måtte 'se hvor godt vi passet sammen'. Visste ikke at jeg var jomfru tydeligvis. Tut å kjør  bånn gnu i 1 minutt. Dårlig opplevelse. 

Anonymkode: f370d...2d9

AnonymBruker
Skrevet

14. Med min daværende kjæreste. Var helt fantastisk🥰

Anonymkode: abfb4...361

AnonymBruker
Skrevet

Julebord med jobben. 25 år og syntes eg hadde vore jomfru lenge nok, så hoppa i det. Det vart ein heller klønete opplevelse, men artig lell. Angrar ikkje. Ps: eg er avholds, så fylla hadde ikkje skylda 😄

Anonymkode: ee945...2e7

AnonymBruker
Skrevet

Etter benbrudd var det det mest smertefulle jeg hadde opplevd til da. Jeg var 15. Det var litt som mensen. Jeg ble skikkelig lei meg av tanken av at man liksom skulle leve med det videre i livet. 

Anonymkode: f2fbe...c04

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forståelig, at det er mer gunstig for dem med en erfaren mann. På den annen side må jo unge menn få erfaring på et vis, og jeg er takknemlig for at hun var tålmodig med meg. :)

Må de nå det?

Ville det ikke vært bedre om de først lærte seg å ta hensyn til kvinner, FØR de fikk seg seksuell erfaring? 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må de nå det?

Ville det ikke vært bedre om de først lærte seg å ta hensyn til kvinner, FØR de fikk seg seksuell erfaring? 

Selvfølgelig, men før eller senere, til tross for masse hensyn, vil det jo skje at et par velger å ta det ekstra steget, og det er en første gang for alle. 

AnonymBruker
Skrevet

13, ble geleidet ut i skogen av crushet mitt som hadde planlagt hele dagen og skulle ha sex med meg. Endte med å gråtende hjem og skjelve av redsel foran speilet... 

Anonymkode: 5225f...5d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...