Gå til innhold

Finner ikke noe jeg liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter skikkelig med å finne klær jeg liker. Impulskjøp har det vært en del av, uten at jeg tenker på hva jeg har som plagget kan passe til, eller om det passer meg. Har nå hatt stor rydding i garderoben, og det er ikke mye tilbake. Liker best å gå i treninga tights og t-skjorte, men det skjønner jeg at det kan jeg ikke fly i til enhver anledning 😅 Syntes det er lite som sitter fint på meg. Jeg er 173 cm, korte bein, lang overkropp, og veier rundt 55 kg. Hvordan finner jeg klær som ser flatterende ut? Og hva klær er fint? Skinnet jeans med høyt liv og kort t-skjorte evt kort strikket topp, ser ikke bra ut, da jeg har tigh gap. Flat rumpe har jeg å. Noen som kan komme med litt tips?

Anonymkode: a08a2...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, AnonymBruker said:

ser ikke bra ut, da jeg har tigh gap

Tight gap er fint

Anonymkode: ca635...f82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tight gap er fint

Anonymkode: ca635...f82

Nei, ikke på meg. Har bredd hofter og stort mellomrom. Så høytliv bukse med kort genser ser bare rart ut. Men lang genser får overkroppen til å se lenger ut igjen...

Anonymkode: a08a2...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinny jeans er ut. Finn en løsere jeans som du liker, feks en klassisk Levis 501. Når du er usikker på stilen, så er det safe og tidløs å ty til klassikerne: wrap kjoler, hvite skjorter i god kvalitet, en god blazer ect. Plagg du kan kombinere. Du er relativt høy og slank, du kler sikkert det meste.

Anonymkode: 24bf9...9bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skinny jeans er ut. Finn en løsere jeans som du liker, feks en klassisk Levis 501. Når du er usikker på stilen, så er det safe og tidløs å ty til klassikerne: wrap kjoler, hvite skjorter i god kvalitet, en god blazer ect. Plagg du kan kombinere. Du er relativt høy og slank, du kler sikkert det meste.

Anonymkode: 24bf9...9bb

Elvis 501 var veldig fin! Men usikker om den kler meg. Føler de sitter penest på kvinner med litt lår og rund rumpe..

Anonymkode: a08a2...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...