Gå til innhold

Er du kilen?

Fremhevede innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Nei jeg mener ikke det, men man bør være forsiktig og se etter signaler, kanskje til og med spørre dersom man er usikker. Jeg så selv et tilfelle der en far kilte sin ganske store sønn og sønnen lo hele tiden. Etterpå var sønnen rasende, illrød i ansiktet og forsvant på rommet sitt for resten av dagen. Faren var sur fordi sønnen lo jo...

Jeg er helt sikker på at for mange er det bare morsomt, men for dem som ikke synes det er morsomt kan det være ganske fælt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er ganske kilen, og hater å bli kilt. :frustrert:;)

Skrevet

Jeg er kjempekilen! En gang min første kjæreste skulle kile meg, kjørte jeg et kne opp i nesa hans slik at den knakk :roll: Ikke med vilje da, men jeg blir litt ukontrollert når jeg blir kilt mye. Men så lenge de ikke overdriver, liker jeg å bli kilt. Og jeg digger å kile samboeren min, han er bare så kilen ;)

Skrevet

hehe. Jeg er kjempekilen, det samme er min forlovede.

Jeg hater å bli kilt, for armer og bein går jo alle veier da. Så sjansen er stor på at noen kan bli skadet hvis det er noen som kiler meg.

Gjest SumoBryter
Skrevet
Ja, er kilen, men flink til å holde meg!  B) Digger å kile da, men ikke å bli kilt. *ler*

Jøss, merkelig at så mange hater det så sterkt, jeg er overrasket :overrasket:

Sønnen min hater det, men jeg trodde alltid at han bare overreagerer. Alle i min familie liker det, og vi ser ingenting galt med å kile barn, (så lenge det ikke er på en seksuell måte).... Datteren min ler og ler når hun blir kilt, hvis hun tuller kiler vi henne noen ganger, så sier hun kanskje sluut, så slutter vi, men hun kommer tilbake og tuller mer, så jeg tror nok ikke hun hater det så intenst.

Uansett, er jeg overrasket over at så mange hater det så intenst. :overrasket:

Gjest SumoBryter
Skrevet

Oi, det var ikke meningen å sitere.... vet ikke hva jeg gjorde der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...