Gå til innhold

Er du kilen?


Gjest Violetta

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta

Det er jeg, men nei, jeg synes ikke det er morsomt å bli kilt. Faktisk så avskyr jeg det så sterkt at jeg blir kjempesint om noen kiler meg. :angry:

Enkelte har reagert på dette, som kjærester som har syntes jeg har vært sær og rar. Men jeg får altså helt panikk jeg, og så blir jeg sint.

Er det flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg er også ganske kilen - og HATER at mannen kiler meg under beina. Da får jeg en sånn panikk-følese som du sier. Hvis han holder meg fast og kiler meg, da blir jeg sinna, ja. Men han gjør det igjen og igjen, så jeg kan ikke være særlig fryktinngytende når jeg er sinna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darcy

Ja, jeg er kilen og liker IKKE å bli kilt, spesielt ikke under beina !

Men, om noen skulle finne på å kile meg, så går jeg inn for å late som om jeg ikke er kilen.....Etter noen sekunder, så er det ikke morsomt lenger.

Veldig effektivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Ja, jeg er kilen, helt ekstremt kilen

Og de som kjenner meg godt vet bedre enn å prøve på det, de syns det var morsomt først, helt til de så hvor "farlig" jeg kunne bli.

Jeg mister nemlig kontrollen - og begynner og slå og sparke og klype der hvor jeg kommer til.

Jeg gjør det ikke med vilje, men det er et resultat av total panikk tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg er også kilen - og klarer IKKE å se det humoristiske i det om jeg blir kilt.

Det er en følelse på nesten lik linje som smerte, selv om den er litt annerledes. Svært ubehagelig i alle fall! Da bruker jeg alle midler for å forsvare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg er middels kilen(?) og blir også sint om noen pluttselig kiler meg. Eller om noen som er sterkere en meg holder meg fast og kiler.

Er ikke kilen under beina, synes tertimot det er veldig godt å bli pjusket under bena :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er veldig vondt, men klarer ikke å holde opp å le. De som gjør det må imidlertid forvente å kunne få en fot i ansiktet for jeg blir helt rabiat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kilen, men liker ikke å bli kilt!

Under beina er det verste, er helt forferdelig. Hater også at noen tar i tærne mine.

.. men eg kan godt kile andre! Det er bare gøy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske kilen, og liker det ikke noe særlig.. Det går greit en liten stund, jeg klarer ikke å slutte å le, men hvis noen holder meg fast og ikke slutter når jeg ber om det får jeg helt panikk. Det verste jeg vet er å bli kilt av noen som ikke er kilen, for da kan jeg ikke ta hevn <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kilen (takk gud), men det plager meg at samboer skal prøve å kile meg. Det gjør direkte vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta

Bakgrunnen for at jeg skriver dette er at man stadig ser voksne som kiler barn. Jeg husker at jeg fikk panikk selv som barn, og jeg kan ikke huske at jeg noen gang har likt å bli kilt.

Jeg ser på det å bli kilt og holdt fast, enten man er barn eller voksen, som et slags overgrep. Og det at man ler er vel ikke fordi det er morsomt, ofte er det en ukontrollerbar refleks som skjer i kroppen. Det har i hvert fall jeg lest, selv om jeg ikke har noen link på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong

Er overhodet ikke kilen og står bare og ser dumt på personer som prøver å kile meg.

Ser ikke noe galt i det å kile noen, men man må respektere at folk ikke vil. Har hatt mange unger som har kommet springende bort til meg og ber meg kile dem, men det må finnes en middelvei. Å holde noen nede mens du kiler dem er å gå for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er kilen, helt ekstremt kilen

Og de som kjenner meg godt vet bedre enn å prøve på det, de syns det  var morsomt først, helt til de så hvor "farlig" jeg kunne bli.

Jeg mister nemlig kontrollen - og begynner og slå og sparke og klype der hvor jeg kommer til.

Jeg gjør det ikke med vilje, men det er et resultat av total panikk tror jeg.

Skriver under på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lilletroll

Ja, jeg er kilen - NEI, jeg liker IKKE å bli kilt! :angry:

Det som er håpløst da, er at jeg klarer ikke la være å le når jeg blir kilt, sånn at jeg klarer ikke gi utrykk for virkelig hvor mye jeg hater det.....så den som kiler tror jo bare jeg synes det er morsomt :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kilen
Ja, jeg er kilen, helt ekstremt kilen

Og de som kjenner meg godt vet bedre enn å prøve på det, de syns det  var morsomt først, helt til de så hvor "farlig" jeg kunne bli.

Jeg mister nemlig kontrollen - og begynner og slå og sparke og klype der hvor jeg kommer til.

Jeg gjør det ikke med vilje, men det er et resultat av total panikk tror jeg.

Signerer.

Jeg er troende til å slå hvem som helst som kiler meg, og som ikke gir seg. En gang kjæresten min skulle "teste grensene" fikk jeg faktisk så klaus og panikk av kilinga at jeg begynte å gråte. SÅ gøy er det å bli kilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg ser på det å bli kilt og holdt fast, enten man er barn eller voksen, som et slags overgrep. Og det at man ler er vel ikke fordi det er morsomt, ofte er det en ukontrollerbar refleks som skjer i kroppen. Det har i hvert fall jeg lest, selv om jeg ikke har noen link på det.

enig med deg her.

Og har hørt det samme som deg med grunnen til at man ler, for det er igrunn ganske merkelig at man begynner å le. Latteren har ingenting med at det er morsomt å gjøre ihvetfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...