mrs williams Skrevet 14. juli 2005 #21 Skrevet 14. juli 2005 Er kjempe kilen og hater det når gubben killer meg blir helt hysterisk da..he he
Gjest Milah Skrevet 15. juli 2005 #22 Skrevet 15. juli 2005 Ja, jeg er kilen - NEI, jeg liker IKKE å bli kilt! Det som er håpløst da, er at jeg klarer ikke la være å le når jeg blir kilt, sånn at jeg klarer ikke gi utrykk for virkelig hvor mye jeg hater det.....så den som kiler tror jo bare jeg synes det er morsomt ← Samme her, til slutt kan det gå så langt at jeg begynner å gråte fordi jeg blir så fortvilet. Og jeg kan også bli voldelig hvis vedkommende ikke slutter når jeg sier stopp. Heldigvis skjer det uhyre sjelden at jeg blir kilt.
vixen Skrevet 15. juli 2005 #23 Skrevet 15. juli 2005 Kiling kan faktisk være skikkelig vondt om det går for langt. -viXen-
Soul Skrevet 15. juli 2005 #24 Skrevet 15. juli 2005 Jeg er kjempekilen og hater å bli kilt... Har samme problemet med at jeg kan begynne å le, mens jeg egentlig blir sint.
Gjest Spacegirl Skrevet 15. juli 2005 #25 Skrevet 15. juli 2005 Jeg er kjempekilen og hater å bli kilt. Blir helt hysterisk hvis det går for langt. For noen år tilbake ble jeg "overfalt" av søstra mi og kjæresten min, og de ga seg ikke. Det var helt grusomt, og til slutt så slo jeg til kjæresten min så hardt at han knakk en ribben . Flaut... men folk må da forstå at kiling er grusomt...
Tiit Skrevet 15. juli 2005 #26 Skrevet 15. juli 2005 For meg er kiling situasjonsavhengig og personavhengig. Men jeg er egentlig ganske kilen, ja. Syns egentlig kiling er noe forholdsvis intimt og personlig, og at det blir en egen humor rundt det. Det er viktig at grensene blir respektert, men da må man også si i fra på en ordentlig måte. Kiling kan være en form for flørt, og da er det litt morsomt i passe mengder, og ikke for intens.
kula Skrevet 18. juli 2005 #28 Skrevet 18. juli 2005 Etter at min kjære fikk et panisk spark en "viss plass", så har han endelig skjønt at det ikke er så lurt å kile meg mer... Stakkars gutt..
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2005 #29 Skrevet 18. juli 2005 Jeg tror ikke at det finnes noe som kan frike meg mer ut enn kiling. Jeg tyr gjerne til vold for å slippe unna.
lillesky Skrevet 18. juli 2005 #30 Skrevet 18. juli 2005 Jeg HATER å bli kilt! Men jeg tror jeg har vokst litt av meg å være kilen. Min niese på 6 år ler kjempe godt når hun blir kilt, sånn ordentlig gledes-latter, så jeg tror kanskje noen barn synes det er artig å bli kilt? Bare se, Towelie liker det! Samboeren min er som Catwoman, han er ikke kilen.
philippa starck Skrevet 19. juli 2005 #32 Skrevet 19. juli 2005 Er kilen, men hater å bli kilt. Klarer ikke å la være å hyle høyt og inntrengende og slå, sparke og klore rundt meg til kileren ikke tør mer. Grusomt! Og kom ikke engang INN på føtter! Jeg KLARER ikke at noen tar i føttene mine, kunne aldri tatt pedikyr. Napper bena til meg så snart noen nærmer seg med hendene. Panikk!
Gjest Aurélie Skrevet 19. juli 2005 #33 Skrevet 19. juli 2005 Kan være ekstremt kilen dersom jeg lar meg rive med og blir oppjaget, men kan også kontrollere dette nokså greit; slapper jeg av i kroppen så reagerer jeg ikke på å bli kilt. Det er stort sett bare morsomt å bli kilt, men enda morsommere å kile, til folk hviner om nåde
Gjest lurven Skrevet 20. juli 2005 #34 Skrevet 20. juli 2005 de som kiler meg blir som regel hardt skadet av alle armer og bein som flyr ukontrollert omkring. så de gjør det bare en gang
Gjest Melk Skrevet 20. juli 2005 #36 Skrevet 20. juli 2005 Jeg ser på det å bli kilt og holdt fast, enten man er barn eller voksen, som et slags overgrep. Og det at man ler er vel ikke fordi det er morsomt, ofte er det en ukontrollerbar refleks som skjer i kroppen. Det har i hvert fall jeg lest, selv om jeg ikke har noen link på det. ← Synes det er en stor forskjell på om de sier "stopp", "slutt" osv. For mange barn liker å bli kilt, i moderate mengder.
Gjest Violetta Skrevet 20. juli 2005 #37 Skrevet 20. juli 2005 Synes det er en stor forskjell på om de sier "stopp", "slutt" osv. For mange barn liker å bli kilt, i moderate mengder. ← Klart det, men dersom det jeg har hørt er riktig, er latter som følge av kiling ofte en refleks som man ikke styrer selv, altså man ler ikke fordi det er morsomt. Om man da får panikk i tillegg, slik jeg får, er det ikke lett å si "stopp" og høres ut som man mener det.
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #38 Skrevet 20. juli 2005 Jeg er kilen og det er det beste jeg vet å bli kilt også
Gjest SumoBryter Skrevet 20. juli 2005 #39 Skrevet 20. juli 2005 Jeg er kilen og det er det beste jeg vet å bli kilt også ← Hilsen meg.
Gjest Melk Skrevet 20. juli 2005 #40 Skrevet 20. juli 2005 Klart det, men dersom det jeg har hørt er riktig, er latter som følge av kiling ofte en refleks som man ikke styrer selv, altså man ler ikke fordi det er morsomt. Om man da får panikk i tillegg, slik jeg får, er det ikke lett å si "stopp" og høres ut som man mener det. ← Mener du man aldri skal kile barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå