AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #61 Skrevet 25. juli 2020 35 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Helt sikkert. Og det er helt sikkert mange som sier de liker busker for å beholde husfreden. Og så har man de jeg snakker om. Det er nok flere menn som liker full busk, enn det er damer som liker full busk. Tror du må oppdatere deg litt Anonymkode: ed82f...cf6 1
Sørlandsjenta02 Skrevet 25. juli 2020 #62 Skrevet 25. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg drev og datet var det flere jeg chattet med som sa de foretrekker busk. Og det var før vi hadde vært nakne sammen. Og jeg var en periode barbert. Da var det to jeg datet som ikke likte jeg var det. De ville at jeg skulle la det gro. Så du tar helt feil når du tror alle vil ha barbert underliv. Jeg vil ikke at en partner skal være barbert nedentil. Har en elsker som ikke vil jeg skal barbere.. Anonymkode: 44cae...cd7 Les en gang til hva jeg skrev i meldinga du nettopp svarte på. Skrev jeg alle?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #63 Skrevet 25. juli 2020 1 minutt siden, Sørlandsjenta02 skrev: Les en gang til hva jeg skrev i meldinga du nettopp svarte på. Skrev jeg alle? Du skrev de sa de likte busk for å holde husfreden og det er feil... mange liker at kvinner har hår nedentil Anonymkode: 44cae...cd7
Sørlandsjenta02 Skrevet 25. juli 2020 #64 Skrevet 25. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skrev de sa de likte busk for å holde husfreden og det er feil... mange liker at kvinner har hår nedentil Anonymkode: 44cae...cd7 Skrev jeg at alle gjorde??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå