Gå til innhold

Hva er din drømmedate?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan gjelde første date, dette kan gjelde seinere dates.. 

Når en spør «Hva kunne du tenke deg å finne på når vi møtes» og «Hva er drømme-daten din?» 🤔... her trenger jeg litt inspirasjon ... hva kan man finne på egentlig, og hva er din drømmedate? ☺️

Anonymkode: 8f0bd...c59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmedate må være med drømmedama. 

Jeg har vært på mange fine dater. Noen har vært helt magiske egentlig. Alt fra rusleturer til joggeturer i marka eller topptur.

Noen ganger har det endt med et kyss også. 

Den daten som skiller seg ut var da jeg tok toget mange timer til Oslo. Møttes på perrongen. Toget mitt kom litt tidligere enn hennes. Jeg stod der og ventet. Toget stoppet og hun hoppet av og kom mot meg i skjørt. Jeg som liker skjørt så godt. 😄

Så ruslet vi i bygatene mot der hun skulle på husvisning. Ja jeg visste hun skulle det og hun tvilte på om jeg ville være med, men jeg sa at det vil jeg gjerne. 

Vi tittet på flere leiligheter og den ene meglerberta (hun var en babe i tjueårene) lurte på om vi skulle flytte sammen. Nei sier jeg. Vi har vår første date i dag vi. Det blikket jeg da ble møtt med var bare magisk. Hun spurte ikke noe mere. Ble helt stum. Hehe

Etter vi var ferdige der så ruslet vi en tur langs Akerselva før vi ruslet ned mot byen igjen for å spise. Satt der og koste oss en god stund før jeg tok toget hjem igjen. 

Denne daten rager høyest ennå til meg fordi den var såpass spesiell og langt utenfor det normale. Vi ble "sammen", men distansen/reisetiden drepte forholdet. Begge opptatte og ikke flyttbare. 

Skrevet

Min drømmedate må være en piknik ut i parken eller noe med skogstur eller strandtur😇

AnonymBruker
Skrevet

Har dere forslag til fine steder man kan spise nå om sommeren? Eventuelt gjerne hvis det er uformelt og avslappende atmosfære.. Oslo/Skedsmo/området

Gjerne flere forslag til drømmedates og gjerne navn på steder dere dro til :) 

AnonymBruker
Skrevet

Drømmedaten min? 

Vel, ung turmann i slutten av 20 åra her og min drømmedate er som følger:
Inviterer den eventuelle daten med på en fjelltur en dag det er meldt bra vær og jeg pakker med alt jeg trenger for å lage en bedre middag. (gjør ofte dette når jeg er alene) 😛 I tillegg har jeg pakket ned ei flaske rød eller hvitvin, det kommer an på valg av mat. Bare sitte der og nyte hverandres selskap mens vi klirrer med et glass vin og ei spektakulær utsikt :)

Anonymkode: c23b3...8e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg foreslo picnic(pizza) og strandtur til han ble han overlykkelig over tankegangen («ikke fordi jeg ikke har råd« , sa han, «men fordi det er no helt annet å være ute») «du har gjort det mye enklere for meg», sa han. 

og senere i tlf samtalen foreslo han at JEG skulle ordne sandwicher og HAN fikser noe så enkelt som iste, teppe og høyttaler...! Og jeg må reise langt for å møte han det blir ikke riktig syns jeg. Jeg sa ikke picnic for at JEG skal ordne med maten, hvertfall ikke første gangen... jeg tenkte mer på takeaway at han kan fixe det i sitt nærområde... blir veldih feil når jeg allerede har kutta mye på budsjettet hans på restauranter og så skal jeg ordne med maten for oss hjemmefra ...Det blir jo som man er i et forhold og det er vi jo ikke, dette er snakk om FØRSTE date...

Enige...?hva tenker dere...? Hva kan vi gjøre isteden...? 

Skrevet

Skogstur med pickup, kjøre utfordrende steder. Så parkere midt utti skogen og ha en enkel piknik. 

Fisketur med at man lager mat på grillen der man er. 

Enkle ting, natur, oss alene, det er perfekt for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Så minimal og enkel som mulig. Blir bare stresset når ting skal være ekstraordinært. Liker jeg ikke mannen godt nok, er ingenting gøy og jeg vil helst hjem raskest mulig. Liker jeg han veldig godt bryr jeg meg ikke om hva vi gjør bare vi er sammen. 

Anonymkode: e903f...3ff

AnonymBruker
Skrevet

Da er det kanskje best med kaffe og en gåtur da... han foreslo Glomma... så for meg er det 45 min reise

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva han ikke liker ved Oslo, han sier da at «det bylivet er over» ... ja men det er jo snakk om hvor vi skal møtes....

AnonymBruker
Skrevet

Uforpliktende sex.

Anonymkode: 45df3...a85

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg tenker at det er personen som gjør en date til en drømmedate, men jeg kunne tenke meg å gjøre noe helt enkelt som å gå tur eller gjøre noe gøy.

Jeg blir veldig nervøs og er sjenert så det å sitte og stirre på hverandre over et bord hjelper ikke så veldig. Blir stressa av sånn intens øyekontakt. Om man gjør noe så er det enklere siden man da kan snakke om det man driver med og samtalen kommer lettere. Eller le litt og ha det gøy. Så kan man heller gå et sted for å prate senere om man liker hverandre. 

Ja, det er i hvert fall noe jeg ville likt, men folk er jo så forskjellige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...