Gå til innhold

Hvor lenge suger du mannen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Jdz skrev:

Som mann må jeg bare spørre, er det viktig for dere at vi kommer av suging? For min del liker jeg å bli sugd, men det er ytterst sjelden at jeg kan komme av det og det er egentlig ikke så viktig for meg heller.

Nei, det er ikke viktig. Sex skal være deilig for alle parter, det er det som teller. Ikke antall orgasmer. Noen ganger skjer det, andre ganger ikke. Sex skal ikke være prestasjonsjag 

Anonymkode: 240c2...424

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Skalperud
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er min mann også, orker ikke suge til han kommer. Det tar vinter og vår.. 

Anonymkode: 6e5ad...b72

Du tenker ikke at du da kanskje skal spørre litt mer hva han liker? Kanskje prøve noe annet og variere? 

Anonymkode: 55324...244

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke vitsen med å sutte på det urinrøret som det skulle vært en tåtesmokk? Æsj så ekkelt!

Anonymkode: 02535...96c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min mann bruker veldig lang tid på å komme, uavhengig av om vi har sex, jeg suger eller han runker. Selv etter 30-45 har han ikke kommet, selv om han har vært nærme mange ganger. Men da er jeg så sliten at jeg gir meg, er da øm i kjeven og tungen. 

Jeg ville ha ronket han litt underveis, da nærmer han seg mere orgasme...  ikke sug i evigheter, variere med ronking, kanskje også en kombinasjon... Variasjon er best, det viktigste er når du hører han nærmer seg, fortsett du samme tempo og bevegelser.. Akkurat som når du selv nærmer deg orgasme, et lite avbrekk da, og orgasmen må resettes på ny👌😘

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg vil, eller til han bare må ha meg! Jeg elsker å gjøre det og blir veldig tent av det. Noe som igjen tenner han! 

Anonymkode: 4e04b...fbb

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble litt overrasket over hvor mange som skriver at de liker å suge og suger lenge. 

Nesten så at jeg tror det enten er de som liker å suge som har skrevet her eller så er det bare tull. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg ble litt overrasket over hvor mange som skriver at de liker å suge og suger lenge. 

Nesten så at jeg tror det enten er de som liker å suge som har skrevet her eller så er det bare tull. 

Huff da, det finns faktisk damer som liker dette:) 

Anonymkode: 4e04b...fbb

AnonymBruker
Skrevet

Takk skal dere ha damer! Dere som gjør så godt dere kan for at han skal ha det bra. Elsker å bli sugd, og elsker å slikke!

Anonymkode: 08648...836

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd å bli sliten av å suge før mannen kommer (jeg har sugd 20-30 menn). Noen ganger suger jeg bare som oppvarming og passer på å gi meg fort så vi kan ha litt sex før han kommer. Andre ganger elsker jeg å suge han til orgasme, og det har aldri tatt mer enn 10 min. Men da suger jeg ikke konstant i 10 minutter. I begynnelsen varierer jeg mye. For eksempel bare litt slikking, kyssing, koser med tunga på strengen, noen korte sug med mye tunge helt øverst og noen dype sug der penis når bakerst i ganen/halsen. Etterhvert gir jeg han litt lengre omganger med suging, enten konsentrert på øverste halvdel eller nederste, samtidig som jeg runker han med hånda, men med noen korte pauser da jeg ser på han, kanskje kysser han, og leker litt med tunga osv. Før jeg til slutt går inn for dyp suging i jevnt og så vidt litt økende tempo uten å gi meg før han kommer. Det tar aldri så veldig mye lenger tid enn de foregående "omgangene", der jeg har gitt meg akkurat litt for tidlig. Jeg vet ikke om det går så lett for han da fordi han kjenner at jeg elsker det og at det tenner meg eller om det er fordi han merker at denne omgangen kommer jeg ikke til å gi meg. Alle menn er selvfølgelig forskjellige og jeg kommer sikkert til å møte på menn som ikke liker den måten, men så langt har det ikke feilet. Det er uansett lurt å følge med på lydene og bevegelsene hans for å se hva han liker best og vil ha mer av og ikke minst hvor raskt tempo han trenger på slutten.

Anonymkode: f4086...02e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg suger han ikke. Jeg liker det ikke.  

Anonymkode: 1d151...cb5

AnonymBruker
Skrevet

Tar ikke lang tid om han skal sprute i munnen... :) Da vet han at han får lov til det, noe som tenner han ekstra. Runker aldri mens jeg suger. Enten eller 🙂 Mannen liker at jeg bare styrer med munnen.

Tror de fleste kvinner elsker makten de har med å suge en mann til orgasme, når jeg kjenner mannen min nærmer seg får jeg et rush uten like....så da trenger jeg ikke ha noe tilbake om han bare får en blowjob :) Det gjør jeg med glede!

Tenker heller på de stakkars mannfolka som aldri blir sugd.

Anonymkode: e0439...eb7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

1 time- suging kombinert med runking. Og han måhjelpe til med runking. 

Anonymkode: 52caf...9fe

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 time- suging kombinert med runking. Og han måhjelpe til med runking. 

Anonymkode: 52caf...9fe

Stakkars deg    

Anonymkode: 2021b...ba7

AnonymBruker
Skrevet

20 minutter kanskje, varierer med suging og runking, men det kan gå lenger eller kortere tid. Om han av ulike årsaker bruker lang tid og sliter med å komme, så hjelper han til selv. 

Anonymkode: 3d3b1...4fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg suger gjerne og han må gjerne komme i munnen min, men klarer ikke å svelge. Er det normalt?

Anonymkode: 9fe97...e05

Skrevet (endret)
10 timer siden, Jdz skrev:

Som mann må jeg bare spørre, er det viktig for dere at vi kommer av suging? For min del liker jeg å bli sugd, men det er ytterst sjelden at jeg kan komme av det og det er egentlig ikke så viktig for meg heller.

Da går du glipp av noe.

Endret av jabx
AnonymBruker
Skrevet

Jeg koser meg med å suge lenge. Jeg har aldri opplevd å bli sliten av det. Suger, slikker og kjæler med penisen på alle mulige måter mens han stønner og koser seg og gjerne enten fingrer eller slikker meg samtidig.

Anonymkode: f6405...b8f

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvir lenge suger du mannen din? Jeg synes jeg er flink og holder på noen minutter, men virker som jeg er utslitt lenge før han nærmer seg å komme... 

Anonymkode: 7ca4d...916

Det varierer. Ofte suger jeg en stund i starten, så knuller vi, og så suger jeg litt når vi bytter stillinger. Så deilig å kjenne mine egne safter sammen med hans precum. 
Og så pleier jeg ofte å suge siste biten og lar han komme i munnen mens jeg suger. 

Andre ganger er det bare BJ. Det kan vare alt fra to min til en time. Er det lenge er det ikke intens suging, slikking, ballekos og frenulum woreship. 
I det hele tatt en time med cock & balls woreship. 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Mysticgirl skrev:

Om en mann bruker lang tid, kan du runke innimellom for å avlaste kjeven :) 

Oh really? You don't say..... 

Anonymkode: 7f81f...a04

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...