AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #1 Skrevet 23. juli 2020 Hvir lenge suger du mannen din? Jeg synes jeg er flink og holder på noen minutter, men virker som jeg er utslitt lenge før han nærmer seg å komme... Anonymkode: 7ca4d...916 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #2 Skrevet 23. juli 2020 Har tendens til å suge ut all lufta i han. Så jeg må blåse han opp igjen før så sug han på nytt. Like forvirret er vi begge to for hver gang når det skjer🤪 Anonymkode: f3012...46a 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #3 Skrevet 23. juli 2020 Utslitt? Litt anstrengende er det jo, men noen minutter er ikke så ille. Hva er det som gjør deg sliten? For min del er det mest at jeg blir sliten av å holde kjeven åpen, men det er litt som med trening, jo oftere jeg gjør det jo mindre anstrengende. Suger til han kommer, men så kan jeg i rimelig stor grad bestemme hvor fort han skal komme. Anonymkode: 6ce28...b11
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #5 Skrevet 23. juli 2020 Min mann kommer fort, eller så fort jeg ønsker Bruk tunge under penis hode og ta hele skaftet i munn og hals. Fort. Det gjør susen. Svelger også som gledee meg og han Anonymkode: f33f3...3b7 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 Min mann bruker veldig lang tid på å komme, uavhengig av om vi har sex, jeg suger eller han runker. Selv etter 30-45 har han ikke kommet, selv om han har vært nærme mange ganger. Men da er jeg så sliten at jeg gir meg, er da øm i kjeven og tungen. Anonymkode: 52b9a...cfb 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Skrevet 23. juli 2020 Så lenge jeg vil, kan holde på lenge eller ta en kjapp en. I blant er det gøy å erte han, jeg kjenner når han holder på å komme og da hender det jeg stopper opp før jeg lar han få lov. Anonymkode: fb6eb...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #8 Skrevet 23. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min mann bruker veldig lang tid på å komme, uavhengig av om vi har sex, jeg suger eller han runker. Selv etter 30-45 har han ikke kommet, selv om han har vært nærme mange ganger. Men da er jeg så sliten at jeg gir meg, er da øm i kjeven og tungen. Anonymkode: 52b9a...cfb Sånn er min mann også, orker ikke suge til han kommer. Det tar vinter og vår.. Anonymkode: 6e5ad...b72 1
Jdz Skrevet 23. juli 2020 #9 Skrevet 23. juli 2020 (endret) Som mann må jeg bare spørre, er det viktig for dere at vi kommer av suging? For min del liker jeg å bli sugd, men det er ytterst sjelden at jeg kan komme av det og det er egentlig ikke så viktig for meg heller. Endret 23. juli 2020 av Jdz 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #11 Skrevet 23. juli 2020 3 minutter siden, Jdz skrev: Som mann må jeg bare spørre, er det viktig for dere at vi kommer av suging? For min del liker jeg å bli sugd, men det er ytterst sjelden at jeg kan komme av det og det er egentlig ikke så viktig for meg heller. Nei Anonymkode: f2a3f...0aa
Lisa Rowe Skrevet 23. juli 2020 #12 Skrevet 23. juli 2020 Med eksen så hadde jeg funnet en metode som jeg visste han alltid fikk orgasme av, så jeg holdt vel på til jeg selv ikke ville mer. Enkelte menn tar bare lengre tid å komme, men det kan nok også hjelpe å lære å kjenne han bedre, spørre hva han liker og hva du kan gjøre annerledes. I starten fikk jeg han ikke til å komme uansett hvor lenge jeg holdt på, husker jeg prøvde for harde livet en gang men ga opp etter 45 min, mens i slutten at forholdet kunne jeg få han til å komme på 30 sek. Eneste forskjellen var at jeg hadde lært meg hva han likte, for alle menn liker jo ulike ting!
artigmedsex Skrevet 23. juli 2020 #13 Skrevet 23. juli 2020 Jeg kan suges i timesvis, men forventer ikke at hun suger mer enn 10-15 minutter. Helst som oppvarming. Dette må dere snakke om ellers blir det noe man får avsmak for. Variasjon er viktig.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #14 Skrevet 23. juli 2020 1 minutt siden, Jdz skrev: Som mann må jeg bare spørre, er det viktig for dere at vi kommer av suging? For min del liker jeg å bli sugd, men det er ytterst sjelden at jeg kan komme av det og det er egentlig ikke så viktig for meg heller. Nei, ikke viktig for min del. Mannen min har også innsett at det er håpløst. Anonymkode: 52b9a...cfb
Gjest Tranma Skrevet 23. juli 2020 #15 Skrevet 23. juli 2020 Suger sjelden til han kommer uten å runke litt innimellom, men tror det handler om å trygge han på at du vil at han skal komme og at du ikke maser for å få det til. Er du sliten i kjeven kan du vel slikke litt rundt på resten av pikken hans?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #16 Skrevet 23. juli 2020 Er singel, men har en fast ff som jeg har hatt en stund. Jeg pleier å suge han til han kommer. Tar rundt 2 pauser. Når jeg blir veldig sliten, og føler at jeg ikke har så mye krefter igjen i munnen, så tar jeg en pause der jeg bare runker han. Hvor lenge jeg suger mellom pausene har jeg ikke tatt tiden på. Tror pausene ligger på 1-2 minutter før jeg starter opp igjen. Han har mye kontroll på når han vil komme. Han kan for eksempel si "jeg kommer snart, bare sug meg til det går for meg". Da tar det ikke lang tid før han er ferdig. Jeg husker da jeg sugde han på en av de første gangene vi møttes. Jeg hadde tatt 1 pause og sugde han igjen. Etter et par minutter så ble han skikkelig hard og sa plutselig "v-vent". Jeg rakk å trekke meg tilbake før han virkelig kom over hele seg. Vi ble egentlig enige om at jeg skulle suge han mye lenger, men sånn endte det ikke. Han ble virkelig overrasket (siden jeg ikke hadde noe særlig erfaring) og vi flirte litt sammen etterpå. Anonymkode: cb974...c8a
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #17 Skrevet 23. juli 2020 19 minutter siden, Jdz skrev: Som mann må jeg bare spørre, er det viktig for dere at vi kommer av suging? For min del liker jeg å bli sugd, men det er ytterst sjelden at jeg kan komme av det og det er egentlig ikke så viktig for meg heller. For meg er det viktig fordi jeg gjerne vil kunne gi han en orgasme med minimal innsats fra hans side. Tror jeg er ganske god på å suge for jeg har aldri opplevd å ikke få en mann til å komme i løpet av 5-15 minutter. Men jeg kan selvfølgelig bare ha vært «heldig» med de mennene jeg har prøvd. Anonymkode: 5fb3e...39f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #18 Skrevet 23. juli 2020 Jeg er mann og hadde aldri i livet forventa å bli sugd i evigheter. Noen minutter med rolig og sensuell suging i ny og ne er maks av hva jeg forventer. Å suge / slikke i så lang tid at det blir slitsomt og en jobb gjør at sexlivet dør ut etterhvert Anonymkode: 9732d...3e1 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. juli 2020 #19 Skrevet 23. juli 2020 Til han spruter Om en mann bruker lang tid, kan du runke innimellom for å avlaste kjeven
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. juli 2020 #20 Skrevet 23. juli 2020 39 minutter siden, Jdz skrev: Som mann må jeg bare spørre, er det viktig for dere at vi kommer av suging? For min del liker jeg å bli sugd, men det er ytterst sjelden at jeg kan komme av det og det er egentlig ikke så viktig for meg heller. Ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå