Gjest deleted Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 Hei! Til helgen skal jeg i bryllup... Skal "bare" på kaffe og fest men skal pakke opp pakkene når middagen på går... Tidligere i sommer kjøpte jeg et hvitt/beige skjørt og topp, som jeg brukte i en bursdag. Men tenkte jeg skulle ha dette sammen med en grønn poncho pluss grønn veske, sko mm. Kan jeg det? Det sto ikke noen kles kode i innvitasjonen å jeg skal jo ha grønne detaljer over det hvite. Hun har sakt til andre at hun var ikke så nøye på hva gjestene skulle ha på seg... Klem GIfte Syk!
Blueberry Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 Så lenge du ikke er helt hvit/lys så legger hun sikkert ikke merke til det en gang.
lol75 Skrevet 13. juli 2005 #4 Skrevet 13. juli 2005 Som du sier er skjørtet beige og hvitt.. I tillegg til grønt tilbehør hadde ihvertfall ikke jeg som brud reagert.
Pasha Skrevet 13. juli 2005 #5 Skrevet 13. juli 2005 Jeg hadde ikke reagert nei... er jo ikke knallhvitt.. og du har jo andre detaljer til... dessuten er det et skjørt... ikke en lang kjole
Fakse Skrevet 13. juli 2005 #6 Skrevet 13. juli 2005 Som brud ville jeg overhode ikke reagert, men som gjest ville jeg ikke gjort det. Er strengere med meg selv en med andre
Gjest deleted Skrevet 14. juli 2005 #7 Skrevet 14. juli 2005 Takk for svar! Skal spørre for sikkerhets skyld! Men vet egentlig at det kommer til å være greit!
Søta Skrevet 14. juli 2005 #8 Skrevet 14. juli 2005 Du skriver at du bare skal til kaffe.. Er i utgangspunktet enig om at det er bare ja... Men var i et bryllup forrige helg. Synes rett og slett det ser dumt ut når kaffegjester er lite pyntet. Her kom det noen i t-skjorte og bukse.... Synes nå gutter skal komme i dress og jenter i kjole uasett i bryllup jeg da.... Pynt deg iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå