Gå til innhold

reise

Gjest innloggetsenere

Anbefalte innlegg

Gjest innloggetsenere

vi er to stk som ønsker oss til syden, men nå er det jo fellesferie og det er dyrt... det vi da lurer på er om vi kan få det rimeligere i august mnd når skolen har startet`? er litt redd for at dersom vi reiser nå til uka, at vi kaster bort en del penger vi kunne fått brukt på noe annet om vi ventet til august?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Guest

Jeg vil anbefale dere å vente jeg. Nå som det er så fint vær her er det for det første ikke noe vits å dra nå. Spar heller ferien til høsten begynner å melde seg, da er det både billigere og sol abstinensene har meldt seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart det beste å vente til like etter at skolen har begynt igjen, dvs ca midten av august!

Men vent ikke for lenge, vi ventet en gang til midten av september, og da ble det ca 200 kr dyrere for hver dag vi ventet :sur: Dessuten var det blitt såpass kaldt om kvelden at man måtte ha m seg en jakke (øya KOS), og det er jo litt kjedelig når man er i sydenland, eller hva!? Og badevannet var ikke sååå varmt heller.

Men GOD TUR og søk etter billige hoppe-på-turer på www.dinside.no/reise (restplasser) Det har vi gjort 3 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_thea_*

jeg og venninde skal også til syden nå som skoleferien er ferdig. jeg har tittet masse. det har kanskje du gjort nå også. men det er mye billig hvis du reiser i midten av august og mot slutten. dette er restplasser. da koster det fra det billigste bare 2000kr. lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...