AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Selv ønsker jeg meg en mann som er snill, varm og omtenksom, med mye humor og glimt i øyet. En som ikke tar seg selv høytidlig, en som ikke dømmer andre, en som strekker en hånd ut mot de svake. En som godtar meg som jeg er, og en som er stolt over at 'vi' er 'oss' . Jeg ønsker meg en mann som er snill og god med barn, en mann som er raus med kjærlighet og nærhet, en som er tålmodig og sosial. Jeg ønsker meg en mann som er med på ting som er gøy, og kan være litt spontan og en som tør å vise at han også kan være sårbar. Jeg føler dette er umulig å finne, men jeg har ikke gitt opp. Hvordan er din drømmepartner? Anonymkode: 40c85...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 En balansert til hakket mer utadvent mann med nysgjerrighet og lyst på livet, samtidig som han kan kan være en god sofapotet til de rette tider. Mye og ganske lik humor, lojal, åpen om tanker, deler mye av det samme av verdier og holdninger, leken, på samme plan seksuelt, ønsker og har ikke barn, en som verdsetter tid og nærhet sammen, og er generelt trygg på og glad i seg selv. Anonymkode: 5eeba...4f9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 Vet dette høres sykt rart ut, men her er drømmemannen min. Utseende, så liker jeg blond, helt lyst hår og kroppshår. Han må være feit med skikkelig mage, ikke sånn sykelig overvektig, men krafttig, feit. Må være hårete, og skjegg er bonus. Sånn skikkelig kraftig, feit, blond kosebamse fyr. Personlig, så må han like serier, sofatypen som kan slappe av. Må være matmenneske og glad i å spise. Han må ha skikkelig dårlig humor, mørk humor og like satirer. Han må også være barnselig, tullete, og ha «barnselige» interesser spill og gaming. Det er viktig at han er rolig, og helst ikke for utadvent. Foretrekket at han ikke er noe uteliv menneske, men mer typen som liker små samlinger og besøk med venner. Høres sikkert rart ut for noe, men slik er min drømmemann. Anonymkode: d5193...091
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #4 Skrevet 23. juli 2020 Akkurat nå, kanskje fordi det var sårende og uforståelig at eksene valgte å dra, er lojalitet det mest sexy jeg vet. Og det å prate rett fra levra. Aldri vil jeg være i den situasjonen igjen at en harmonisk person bare dumper meg ut av det blå fordi...vel, det må jo gudene vite. Det var en brå overgang å få høre alt rett ut, men et år inn i forholdet er jeg vant med det. Og jeg elsker at han bruker ord som alltid, vi og oss. Det skader jo ikke at kjæresten er over middels høy, godt trent og kjekk heller. Anonymkode: fdf2e...810
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #6 Skrevet 23. juli 2020 Kraftig bygd arbeidsmann. 190++ høy. Handy, som kan pusse opp sitt eget hjem om jeg finner på det. Han må ha selvironi, morsom og ikke ta livet så jævla seriøst. Han må ha like dårlig humor som meg. Ser han film med meg, gamer jeg med han 😁 Han må og tåle at jeg lager middag hver dag, vasker klærene og huset uten at han skal blande seg. Og godta at det er ryddig 😁 Anonymkode: fb95f...e76
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #7 Skrevet 23. juli 2020 Må være min beste venn. Ikke at han skal erstatte venninner men vi må ha et dypt vennskap sammen. Klart tiltrekning må være på plass også. Han må være en godt voksen mann, men må kunne tulle litt og ikke ta alt for seriøst hele tiden. Han kan godt være litt flørtete - med meg. Omsorg for seg selv og andre er viktig. Trygg på seg selv, ha evne til å vise sårbarhet. Han må ha litt selvtillit. Han er lite opptatt av spill. Må være litt små aktiv og ikke bare sitte i sofaen og glane på TV. Ha et optimistisk syn på livet. Utseende så liker jeg maskuline menn med et smil som vises i øynene. Må synest jeg er den beste kvinnen for han og at han ser meg. Tillitt er uendelig viktig. Anonymkode: 3945a...7e7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #8 Skrevet 23. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet dette høres sykt rart ut, men her er drømmemannen min. Utseende, så liker jeg blond, helt lyst hår og kroppshår. Han må være feit med skikkelig mage, ikke sånn sykelig overvektig, men krafttig, feit. Må være hårete, og skjegg er bonus. Sånn skikkelig kraftig, feit, blond kosebamse fyr. Personlig, så må han like serier, sofatypen som kan slappe av. Må være matmenneske og glad i å spise. Han må ha skikkelig dårlig humor, mørk humor og like satirer. Han må også være barnselig, tullete, og ha «barnselige» interesser spill og gaming. Det er viktig at han er rolig, og helst ikke for utadvent. Foretrekket at han ikke er noe uteliv menneske, men mer typen som liker små samlinger og besøk med venner. Høres sikkert rart ut for noe, men slik er min drømmemann. Anonymkode: d5193...091 Jeg er gift med en slik mann 😹 Ikke feit, men ca 15 kilo for mye. Du beskriver faktisk mannen min med de indre kvalitetene også. Han er også min drømmemann. Ordentlig kosebamse med masse omsorg Anonymkode: 14b98...598
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #9 Skrevet 23. juli 2020 Min drømmemann er ikke så stor. Han er kanskje sånn 170-180 på strømpelesten. Han har lattermilde øyne uten at fargen er så viktig og markerte hender med korte negler som han kanskje biter. Han er åpen, nysgjerrig, akkurat passe smart, lett å lese og fins ikke kynisk, kald, kalkulert eller manipulerende. Han er ganske hårete og er ikke en jåle som barberer leggene og smører dem glinsende med krem som kvinner gjør. Han har en kropp som bærer preg av at han bruker den, enten gjennom jobb eller fordi han liker å "ta i ett tak", men setter ikke sine ben på et treningsenter. Han har kanskje litt for tynne ben, litt for mye mage, men sterke armer f.eks. Han blir lett engasjert i stort og smått, men har selvironi og er ydmyk. Som kjæreste er han kontaktsøkende, tilstedeværende, varm, kommunikativ med god integritet. Jeg har aldri truffet en sånn mann.. Anonymkode: 01293...e42
Olaug Olsen Skrevet 23. juli 2020 #10 Skrevet 23. juli 2020 Barnløs, sterilisert. Høy og mørk. Under 35 år. Bilmekaniker!
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #11 Skrevet 23. juli 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min drømmemann er ikke så stor. Han er kanskje sånn 170-180 på strømpelesten. Han har lattermilde øyne uten at fargen er så viktig og markerte hender med korte negler som han kanskje biter. Han er åpen, nysgjerrig, akkurat passe smart, lett å lese og fins ikke kynisk, kald, kalkulert eller manipulerende. Han er ganske hårete og er ikke en jåle som barberer leggene og smører dem glinsende med krem som kvinner gjør. Han har en kropp som bærer preg av at han bruker den, enten gjennom jobb eller fordi han liker å "ta i ett tak", men setter ikke sine ben på et treningsenter. Han har kanskje litt for tynne ben, litt for mye mage, men sterke armer f.eks. Han blir lett engasjert i stort og smått, men har selvironi og er ydmyk. Som kjæreste er han kontaktsøkende, tilstedeværende, varm, kommunikativ med god integritet. Jeg har aldri truffet en sånn mann.. Anonymkode: 01293...e42 Er du egentlig en mann som beskriver deg selv her? Jeg tar kanskje feil, men du beskriver jo drømmekjæresten som "Han har kanskje litt for tynne ben, litt for mye mage,...". Anonymkode: 5fe2b...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #12 Skrevet 23. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet dette høres sykt rart ut, men her er drømmemannen min. Utseende, så liker jeg blond, helt lyst hår og kroppshår. Han må være feit med skikkelig mage, ikke sånn sykelig overvektig, men krafttig, feit. Må være hårete, og skjegg er bonus. Sånn skikkelig kraftig, feit, blond kosebamse fyr. Personlig, så må han like serier, sofatypen som kan slappe av. Må være matmenneske og glad i å spise. Han må ha skikkelig dårlig humor, mørk humor og like satirer. Han må også være barnselig, tullete, og ha «barnselige» interesser spill og gaming. Det er viktig at han er rolig, og helst ikke for utadvent. Foretrekket at han ikke er noe uteliv menneske, men mer typen som liker små samlinger og besøk med venner. Høres sikkert rart ut for noe, men slik er min drømmemann. Anonymkode: d5193...091 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gift med en slik mann 😹 Ikke feit, men ca 15 kilo for mye. Du beskriver faktisk mannen min med de indre kvalitetene også. Han er også min drømmemann. Ordentlig kosebamse med masse omsorg Anonymkode: 14b98...598 Var litt som å lese om min mann også 😂 Ikke mer enn normalt kroppshår da og heller ikke feit, men ordentlig kosebamse 😍 Anonymkode: c6c9f...b85
Nåleputa Skrevet 23. juli 2020 #13 Skrevet 23. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min drømmemann er ikke så stor. Han er kanskje sånn 170-180 på strømpelesten. Han har lattermilde øyne uten at fargen er så viktig og markerte hender med korte negler som han kanskje biter. Han er åpen, nysgjerrig, akkurat passe smart, lett å lese og fins ikke kynisk, kald, kalkulert eller manipulerende. Han er ganske hårete og er ikke en jåle som barberer leggene og smører dem glinsende med krem som kvinner gjør. Han har en kropp som bærer preg av at han bruker den, enten gjennom jobb eller fordi han liker å "ta i ett tak", men setter ikke sine ben på et treningsenter. Han har kanskje litt for tynne ben, litt for mye mage, men sterke armer f.eks. Han blir lett engasjert i stort og smått, men har selvironi og er ydmyk. Som kjæreste er han kontaktsøkende, tilstedeværende, varm, kommunikativ med god integritet. Jeg har aldri truffet en sånn mann.. Anonymkode: 01293...e42 Min type mann også.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #14 Skrevet 23. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv ønsker jeg meg en mann som er snill, varm og omtenksom, med mye humor og glimt i øyet. En som ikke tar seg selv høytidlig, en som ikke dømmer andre, en som strekker en hånd ut mot de svake. En som godtar meg som jeg er, og en som er stolt over at 'vi' er 'oss' . Jeg ønsker meg en mann som er snill og god med barn, en mann som er raus med kjærlighet og nærhet, en som er tålmodig og sosial. Jeg ønsker meg en mann som er med på ting som er gøy, og kan være litt spontan og en som tør å vise at han også kan være sårbar. Jeg føler dette er umulig å finne, men jeg har ikke gitt opp. Hvordan er din drømmepartner? Anonymkode: 40c85...7d5 Du beskriver forloveden min Han er bare trygg og god, og alt det andre du skriver. De finnes, men jeg tror de er sjeldne. Min "liste" var å føle trygghet, at han var økonomisk stabil, grunnleggende blid og fornøyd, omsorgsfull. Og så fant jeg han her. Han tikker alle boksene, og så mye mer. Han er både sosial, og rolig. Har ikke noe imot en helg hvor vi bare er oss. Det er kjekt for innadvendte meg Bonus for meg er at han gamer litt, som jeg også gjør, og vi har mange felles interesser. Og så har vi noen hver for oss også, fin balanse Vi ler mye sammen hver dag, og vi vet hvor heldige vi er. Det skal litt til for å finne den perfekte, men ikke gi opp. Anonymkode: c2df5...73f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #15 Skrevet 23. juli 2020 Hun må være snill og selvstendig. Anonymkode: ac380...1ce
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #16 Skrevet 23. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du egentlig en mann som beskriver deg selv her? Jeg tar kanskje feil, men du beskriver jo drømmekjæresten som "Han har kanskje litt for tynne ben, litt for mye mage,...". Anonymkode: 5fe2b...7b2 Øhh nei? Hvorfor er det så utenkelig at det er drømmemannen min? Som du ser er det enda én kvinne i tråden som vil ha en sånn mann.. Anonymkode: 01293...e42
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #17 Skrevet 24. juli 2020 Jeg kunne tenkt meg ei kvinne som er snill, positiv og hjelpsom med andre. Ei som ikke er grådig og tenker kun mitt, mitt og mitt. Selv er jeg av typen som kjøper mat til folk som er faktiske uteliggere og som dessverre har falt utenfor i samfunnet. 😕 Jeg og dama jeg var på date med hadde akkurat spist ferdig maten også hadde jeg sett en mann som visstnok var uteligger, jeg kjøpte med ekstra mat fra restauranten og dama jeg var på date med lurte på hvorfor. Jeg fortalte henne at jeg kjøpte med ekstra mat for å levere til han som sitter der ute og hun svarte med at de pengene kunne du brukt på noe annet til deg selv.... Altså, jeg har mer enn nok penger og der kommer det med grådighet. Vel, det endte opp med at jeg satte meg ned med denne mannen og hadde en samtale med han. Han hadde havnet på gaten da hans store forelskelse hadde gått bak ryggen mtp økonomi og hadde en elsker. Dette var noe som knuste han så enormt at han bare gav opp. Så ja. Drømmedama mi er gavmild og snill, så enkelt. Anonymkode: 64e39...fc9 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå