Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

har lest endel tråder om tilfeldig sex og sex utenfor forhold her inne i det siste. Selv er jeg faktisk relativt uerfaren og jomfru. .......

Det har aldri vært et bevisst valg, rett og slett fordi sex har aldri vært et tema, kommer ikke fra en familie som faktisk prater sammen. Altså virkelig lytter til hverandre og ser hverandre på den måten, så tror mer at det bare har vært en gjengs oppfatning om at samfunnets normer skal overholdes, til tross for at vi har noen i familien som er kristne, men daer det den eldre generasjonen. Nevner dette paga greit å få info om det, regner med at spørsmålet om jomfrudom kom til å være aktuelt på et tidspunkt også hvorfor,derfor jeg skriver om det nå.

Har i det siste fått oppmerksomhet fra en gutt, som ønsker og er med på tilfeldig sex. Har alltid sett litt ned på disse guttene, men merker at jeg er veldig nysgjerrig. Har aldri vært rundt et miljø hvor sex og tilfeldig sex er en greie altså noe du gjør.

Har mistet kontakten med nettverket mitt, og har derfor ikke venninner som er single eller som har ønske om å dra ut på byen. Er egentlig leit, men poenger akkurat her er: Hvordan vet du om du er en person som er klar for tilfeldig sex? Er det sånn at du bare får inn for å prøve det, og det er kun da du vet? noen som er litt midt imellom og har fremdeles sex?

Er usikker og er også veldig nysgjerrig men vil ikke såre meg selv. Er faktisk i starten av 30 årene, så kjenner på en ganske så kritisk situasjon, for å være helt ærlig. Vet liksom ikke helt hva jeg skal tro om gutter heller, er jo litt min egen preferanse som har satt meg her i en slik posisjon og situasjon,men nå kjenner jeg at jeg egentlig er skikkelig deprimert.

Også siden han er flink sosialt sett, er det helt tydrlig at han har gjort dette mange ganger før, og er overlegen.

Men tilbake til spørsmålet mitt, så lurer jeg på om det er noen som vil dele dette med hvordan du tenker om det å prøve ut sex og tilfeldig sex? Type vet du,så vet du? Hopper bare i det? Du vet jo på en måte ikke før du prøver..

Jeg blir så frustrert, fordi jeg føler jeg aldri får muligheten,når jeg faller for bad boys som har stor tilgang til sex fordi de er flinke sosialt sett, og jeg sliter litt på dette området,tror jeg...

Har nok blindsoner jeg ikke helt klarer å finne ut av,men typen jeg faller for faller aldri for meg. Intill nå nylig, hvor jeg spolerte alt. Og jeg tror jeg barre må bli flinkere til å ta insiativ selv. Men vanskelig når du egetnlig er uskker på om du "er klar for" tilfeldig sex?

I det siste har jeg hørt mye snakk om skala fra 1-10, og jeg aner ikke hvor jeg ligger!

Har nå opplevd å ikke ha draget på en gutt som jeg trodde jeg kunne få lett.

Utseende messig sett synes jeg han lå under meg. Overraskendeat at det ikke utseende,men faktisk væremåten karisma og sjarm pluss selvtilliten som gjorde at han økte i verdi hos meg. Han likte meg ikke,så det ble aldri noe. Tror han merka jeg bar altfor keen,og visste ikke egnang at det var noe som kunne være altfor keen! Har vel lært den harde måten..

Er jo ingen fasit,men tror jeg trenger å lufte dette for å høre andres erfaringer og innspill rundt dette.

I det siste har jeg også begynt å lure på hvordan du finner ut av hvor du ligger hen på skalaen. Det er jo ganske viktig for en visst type miljø,som jeg er veldig tiltrukket av og ønsker å komme meg inn i! Vær så snill og ikke døm for dette, folk er forskjellige og jeg komemr ALDRI til å være sammen med en som jeg ikke er fysisk tiltrukket av type nerd med briller, trailersjåfører, søppeltømmere eller typiske bikere. Neitakk.

Faller mer for litt type "rællere" som har gjennomført stil, og er følelsesmessig interlektuelle ,dermed også sosialt smarte. Veldig typisk gutt med stor"M". De fleste bad boys som også har sjarm og en viss teft for å være anstendig.

Vanskelig å beskrive ,for er jo ofte en god blanding av sjarm,kjemi og type gutt pluss yrket. Men ville nevne noe,for å få noe å gå etter for deg som leser dette.

Er jo ganske vondt å oppleve at du ikke får en du trodde du var litt over skalaen på. Da har du jo faktisk bomma ganske greit,rett og slett.

Somsagt, skjønner hvis dette ble "rant" om alt og ingenting, og derfor veldig diffust å svare på, tror jeg trengte å lufte litt. 

Noen der ute som har noe å tips råd og antar litt trøst å komme med?

Anonymkode: c5a89...9e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen: Når ejg sier mistet kontakten med nettverket mitt, så mener jeg at det ikke er et stort nettverk og at det er faktisk ganske lite-Ingen av de er single og de har kjæreste. Det har ladri falt seg naturlig å snakke om sex, og de er ikke typen som drar ut på byen. De gjemmer seg oppe på hytta med familien. Sikkert ikke sånn de ser, det,men defivitivt slik jeg oppfatter dem, om ejg skulle ha vært ærlig med hvor forskjellig slags type liv vi lever..

AnonymBruker
Skrevet

Tror du overtenker veldig. Sex skal være godt, så hvis du har lyst og har muligheten: kjør på😄 så vet du i hvertfall hva det går ut på...

Anonymkode: 03d6a...945

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen: Vil tillegge at jeg skjønner at livet ikke skylder meg noe- Opplever bare at denne gutten plutselig kunne jgøre et trivielt tema som sex om til en så stor sak i mitt liv som litt rart. Jeg føler jo på at jeg egentlig ville litt mer enn hva jeg selv trodde. jeg vet liksom engeltig ikke om ejg burde gå inn for å jobbe med offer mentalitet, eller om det er forholdet til sex?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror du overtenker veldig. Sex skal være godt, så hvis du har lyst og har muligheten: kjør på😄 så vet du i hvertfall hva det går ut på...

Anonymkode: 03d6a...945

Ja, absolutt!

Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...