Gå til innhold

Endringer på Rampelys


Sol Rampelyset

Anbefalte innlegg

Hei.
Vi har sett behovet for å endre strukturen på Rampelyset, blant annet siden skillet mellom blogger og kjent person blir mer og mer flytende etterhvert som flere blogger legges ned. Vi har derfor besluttet at vi deler Rampelyset i følgende rom:
- Rampelys A-L
- Rampelys M-Å
- Sosiale Medier
- Ris og Ros Rampelyset
- Arkiv

Vi velger å dele i 2 og sorterer alfabetisk slik at ikke aktive tråder vil havne å på side 2 og "forsvinne". 

Vi flytter trådene fra eksisterende rom til de nye rommene, det kan virke litt rotete mens vi holder på, så vi ber om tålmodighet rundt dette. Ved opprettelse av nye tråder er det navnet på personen/kontoen som er styrende for hvilket rom tråden skal legges i. 

Sol & Måne, admins.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men samtidig dras det nå opp gamle tråder som har ligget brakk en stund.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en bra løsning! Nå skilles det ikke på om man driver blogg eller kun har insta eller youtube. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at jeg får opp gamle tråder som ulest, som jeg har lest for lege siden. :glare: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en ulempe at Sosiale medier i samfunnet har byttet navn (?) til bare Sosiale medier.

Selv om presiseringen fremdeles står i beskrivelsen av rommet åpner jo den nye tittelen for hva som helst av tråder som angår sosiale medier. Hva er begrunnelsen for at dere har gjort denne endringen?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2020 den 23.14, Revenge o'Cavatina skrev:

Men samtidig dras det nå opp gamle tråder som har ligget brakk en stund.

Ja, vi ser at det er et par eldre tråder som har fått ny aktivitet. 

På 25.7.2020 den 19.32, pop up bruker skrev:

Virker som en bra løsning! Nå skilles det ikke på om man driver blogg eller kun har insta eller youtube. 

Takk for ros. :) 

18 timer siden, loffen skrev:

Irriterende at jeg får opp gamle tråder som ulest, som jeg har lest for lege siden. :glare: 

Det er beklageligvis slik forumprogramvaren er, at når vi flytter tråder så kommer de opp som ulest. Det er rotete, men det er dessverre ikke noe vi får gjort noe med.

11 timer siden, Aricia skrev:

Jeg synes det er en ulempe at Sosiale medier i samfunnet har byttet navn (?) til bare Sosiale medier.

Selv om presiseringen fremdeles står i beskrivelsen av rommet åpner jo den nye tittelen for hva som helst av tråder som angår sosiale medier. Hva er begrunnelsen for at dere har gjort denne endringen?

Rommet brukes per i dag til både tråder om det samfunnsmessige aspektet for sosiale medier og andre tråder om sosiale medier. Det er lite aktivitet i rommet, og vår tanke var å endre tittelen til å være mer i tråd med aktiviteten der, heller enn å legge ned hele rommet og flytte tråder til egnede rom i forumet. 

Måne, admin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På 26.7.2020 den 20.02, Måne Rampelyset skrev:

Rommet brukes per i dag til både tråder om det samfunnsmessige aspektet for sosiale medier og andre tråder om sosiale medier. Det er lite aktivitet i rommet, og vår tanke var å endre tittelen til å være mer i tråd med aktiviteten der, heller enn å legge ned hele rommet og flytte tråder til egnede rom i forumet. 

Måne, admin.

Slik rommet nå er blitt etter en måneds tid med ny tittel er det i praksis på det nærmeste nedlagt uansett. Det eneste som er oppnådd er at alle slags tulleproblemstillinger har overtatt, de seriøse trådene drukner, poenget med rommet er uklart, og aktiviteten i de opprinnelige trådene daler ytterligere.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...