Gå til innhold

Må avlive det ene marsvinet...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ene marsvinet mitt er sykt og må avlives, da må jeg finne ut hva jeg skal gjøre med søstera. Disse marsvina er jo 5 år så de er jo ikke så unge. Jeg tenker å finne en venn til henne men usikker på hvor fort det må skje? Jeg lurer litt på om jeg skal finne to til så de har hverandre når gamlemor en dag dør, men blir det vanskelig å få de til å gå sammen da? Noen som har erfaringer og tips å dele?

Anonymkode: 0bfe9...31f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt kontakt med dyrebeskyttelsen eller sjekket finn.no som det er et ca jevnaldrende marsvin som omplasseres. Jeg ville funnet venn så fort som mulig, marsvin mistrives alene :) Hvis du ikke finner et jevnaldrende omplasseringsmarsvin så er det andre alternativet ditt om å skaffe to jevnaldrende en god ide. 

Anonymkode: 5b271...568

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tatt kontakt med dyrebeskyttelsen eller sjekket finn.no som det er et ca jevnaldrende marsvin som omplasseres. Jeg ville funnet venn så fort som mulig, marsvin mistrives alene :) Hvis du ikke finner et jevnaldrende omplasseringsmarsvin så er det andre alternativet ditt om å skaffe to jevnaldrende en god ide. 

Anonymkode: 5b271...568

Jeg har sjekket etter omplaseringsmarsvin men finner ikke noen i nærheten. Det var førstevalget mitt. 

Anonymkode: 0bfe9...31f

AnonymBruker
Skrevet

Marsvin er sosiale dyr og jeg hadde kjøpt ett nytt med en gang. Marsvin godtar som oftest hverandre ganske fort.

Anonymkode: aa09b...a0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...