AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Har et barn som ikke kan gå enda som skal begynne i barnehagen om et par uker. Er på jakt etter fotposer/booties som kan brukes ute nå og utover. Har Stones booties men de er fôret, det kan jo være mange varme dager i august og september så da vil de være for varme. Når jeg googler så finner jeg flere ulike fotposer men ser ut som at de fleste har fleecefor eller lignende, jeg er på jakt etter noen tynnere. Må ha ca str 21. Har noen tips eller hva brukte deres barn før det ble kaldt? (Og som ikke kunne gå) Anonymkode: 77e1a...9d6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Min brukte myke tøffelsko i skinn med myk, tynn såle ute på varme dager og stonz på kjøligere dager. Anonymkode: 494b0...5cc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 Til eldste brukte vi sko selv om hun ikke kunne gå. Lette joggesko med lav ankel. Vi hadde/har også stonz, men de kan man ta ut foret av. Anonymkode: b3cae...e08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå