AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Skrevet 22. juli 2020 Jeg jobber i kommunen. Har vært fast ansatt i 5 år og har vært mye sykemeldt. Spesielt de siste 2 årene har jeg vært veldig mye sykemeldt grunnet kroniske sykdommer. Er det noen frist for hvor lenge sammenlagt man kan være sykemeldt ? Sykdommen jeg har er kronisk noe som gjør at jeg kommer til å bli mye sykemeldt fremover også. Anonymkode: 575d9...dca 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 nav.no er en fin side å begynne på. Alt står der Anonymkode: b31d2...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 Nei det er det ikke. Men det må gå litt tid mellom hver så den ikke blir regnet som en sammenhengende. Og Max et år. De vil jo at man skal jobbe det man kan. Kommunen er et sted dette er mulig uten å få sparken. Private bedrifter vil finne alle mulig irrelevante grunner til å sparke deg eller få deg til å gå. Har du kronisk sykdom og mye sykemeldinger så kan bedriften få fritak for arbeidsgiverperioden slik at det blir mer velvillighet til å beholde ansatte med dårlig helse. Anonymkode: fbe52...986
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå