Gå til innhold

Klesmerke HAPPY WIFEY

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg synes de Har så mye fint.. men så er spørsmålet mitt.. hvis man oversetter ordet til norsk.. blir det litt rart da om en singel kvinne går med slike klær fra dette merke eller har det ikke noe sammenheng? Kanskje et dumt spørsmål. Men teit å gå rundt med klær fra det merke, også er jeg ikke en Happy wifey.. jeg er en sad single Lady.. 

melker har det ikke noe sammenheng kanskje? Spør dere som kanskje vet 🙈

Anonymkode: dd17f...392

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så mange lykkelige koner der ute da?

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, visp skrev:

Er det så mange lykkelige koner der ute da?

Sant nok. Men spørsmålet er vel om det er ment at det er de gifte konene da som skal bruke dette tøyet? 

AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg hadde aldri hørt om dette merket, så måtte inn og se på nettsidene deres. Det første som møter meg er undertøy like gode gamle Sloggy, altså sikkert praktisk men ikke videre pent. Ellers er det jo bare helt plaine t-skjorter og collegegensre med "Happy Wifey" i stor skrift på brystet, hvordan i all verden er det pent?? Hadde de hatt normale klær uten merkenavnet flashet over hele plagget så kunne du ikledd deg hva som helst, men ja, det blir sært å gå med sånt når du ikke er lykkelig kone og må skrike det ut til hele verden. 

Anonymkode: 6c2d2...cca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg hadde aldri hørt om dette merket, så måtte inn og se på nettsidene deres. Det første som møter meg er undertøy like gode gamle Sloggy, altså sikkert praktisk men ikke videre pent. Ellers er det jo bare helt plaine t-skjorter og collegegensre med "Happy Wifey" i stor skrift på brystet, hvordan i all verden er det pent?? Hadde de hatt normale klær uten merkenavnet flashet over hele plagget så kunne du ikledd deg hva som helst, men ja, det blir sært å gå med sånt når du ikke er lykkelig kone og må skrike det ut til hele verden. 

Ok 😆 Så da har de på en måte designet klærne mot de lykkelige konene da. Montro om de selger mye av de.

jeg bare så en bikini jeg synes var så fin og en college genser. Jaja jeg får finne drømmemannen og bli lykkelig gift da 🙊

Skrevet

Jeg går med Hellbunny-kjoler og jeg er verken fra Helvete eller en kanin. Selvsagt kan du gå med et merke som heter Happy Wifey selv om du ikke er lykkelig gift. Ellers hadde nok de fleste hatt lite klær å gå i. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Rowan skrev:

Jeg går med Hellbunny-kjoler og jeg er verken fra Helvete eller en kanin. Selvsagt kan du gå med et merke som heter Happy Wifey selv om du ikke er lykkelig gift. Ellers hadde nok de fleste hatt lite klær å gå i. 

Den store forskjellen er at Hell Bunny ikke har "Hell Bunny" skrevet i megafont over hele fronten på alle klærene sine, noe Happy Wifey har.  

AnonymBruker
Skrevet

Det som er teit er at man klarer å lage en trend ut av ei døll collegegenser med svart skrift. Bare man putter genseren på et par hotte influencere så går fjortisene mann av huse for å kjøpe noe komplett ordinært.

Dette er keiserens nye klær.

Anonymkode: a28fc...8c4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...