Gå til innhold

Ny jente i bygda

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Bor på en liten plass og har lagt merke til ei jente som sannsynlig har flyttet hit eller er på sommerferie. Hun er noe av det nydeligste jeg har sett. Hvordan skal jeg kontakte henne uten å fremstå slibrig eller stalker?

Jeg har sett henne joggende og i butikken. Første gangen jeg la merke til henne ga hun beskjed til en av de ansatte om at hun hadde mistet ett glass i gulvet. Jeg smilte til henne av situasjonen og hun smilte flaut tilbake. Kan det gi inntrykk av at hun likte det hun så eller ønsket kontakt med meg? 

Anonymkode: 72df5...0ee

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det gi inntrykk av at hun likte det hun så eller ønsket kontakt med meg? 

Vent et øyeblikk  mens jeg varmer opp krystallkula,  så kan du bare ringe. Det koster 26,90 pr minutt.  

Anonymkode: 00229...483

• Liker 14
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Bor på en liten plass og har lagt merke til ei jente som sannsynlig har flyttet hit eller er på sommerferie. Hun er noe av det nydeligste jeg har sett. Hvordan skal jeg kontakte henne uten å fremstå slibrig eller stalker?

Jeg har sett henne joggende og i butikken. Første gangen jeg la merke til henne ga hun beskjed til en av de ansatte om at hun hadde mistet ett glass i gulvet. Jeg smilte til henne av situasjonen og hun smilte flaut tilbake. Kan det gi inntrykk av at hun likte det hun så eller ønsket kontakt med meg? 

Nei. Høres ut som hun bare synes situasjonen var ubehagelig. Hadde vel smilt til både en uattraktiv og attraktiv person dersom jeg gjorde dette, fordi jeg var flau og at litt «støtte» var godt. Kan godt hende hun synes du er attraktiv, men har ikke noe med måten hun reagerte på.

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan ha likt det hun så og ønsket kontakt, eller hun kan ha smilt tilbake i ren refleks og høflighet. Bor du på en liten plass kan du jo ta sjansen på å spørre om hun er turist eller innflytter, og ta det derfra.

Anonymkode: a0499...7fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper de fleste hadde smilt pga det er en pinlig situasjon, ikke fordi dem er interresert...

Anonymkode: b7601...f81

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan ha likt det hun så og ønsket kontakt, eller hun kan ha smilt tilbake i ren refleks og høflighet. Bor du på en liten plass kan du jo ta sjansen på å spørre om hun er turist eller innflytter, og ta det derfra.

Anonymkode: a0499...7fa

Ja, jeg hadde helt casual tatt initiativ til å si "Hei, har sett deg rundt her i bygda noen ganger. Er du på besøk eller har du flyttet hit?" Hvis du merker at hun synes kontakten din er hyggelig, kan du jo videre invitere henne på en kaffe og/eller en spasertur rundt i bygda.

Anonymkode: 26588...8ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg hadde helt casual tatt initiativ til å si "Hei, har sett deg rundt her i bygda noen ganger. Er du på besøk eller har du flyttet hit?" Hvis du merker at hun synes kontakten din er hyggelig, kan du jo videre invitere henne på en kaffe og/eller en spasertur rundt i bygda.

Hvorfor ikke bare finne hun på Tinder? Hvis hun er singel er hun garantert der.

Anonymkode: 5b94a...1c5

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke på tinder selv om jeg er singel.

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke på tinder selv om jeg er singel.

Da får du lage en profil da, siden du ikke tør å snakke med hun face to face. Hvor tiltaksløs er det mulig å bli.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du lage en profil da, siden du ikke tør å snakke med hun face to face. Hvor tiltaksløs er det mulig å bli.

Jeg er ikke ts. Jeg er en kvinne og ville bare ha frem at hun som ts er interessert i ikke garantert er på tinder. Og hvorfor skal man måtte ty til tinder istedenfor å ha en hyggelig samtale face to face? Nei, jeg mener fortsatt at ts kan slå av en prat med henne og evt. invitere på en kaffe hvis han synes hun virker mottakelig for det. Han trenger ikke å vite om hun har kjæreste før han inviterer. Det finner han ut etterhvert.

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun smilte tilbake til deg fordi det er høflig å smile når noen smiler til deg...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette gir meg stalker-vibber, ikke si det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg smilte til henne av situasjonen og hun smilte flaut tilbake. Kan det gi inntrykk av at hun likte det hun så eller ønsket kontakt med meg? 

Helt klart!

Anonymkode: ee866...73e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke tolket noe ut fra den situasjonen i butikken. Men når det er en liten bygd, er det jo veldig naturlig at du spør om hun er ny i bygda eller er her på ferie, for å åpne til en samtale. Gjerne hvis du møter henne på butikken igjen, kan jo også bruke det med det knuste glasset som en litt komisk start på samtalen. 

Anonymkode: c8dc4...de0

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, semperflorens skrev:

Dette gir meg stalker-vibber, ikke si det.

Det er en liten bygd, ikke Oslo. Hvis de begge er i butikken på et tidspunkt og velger grønnsaker så er det nok helt normalt i en bygd å slå av en prat.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en liten bygd, ikke Oslo. Hvis de begge er i butikken på et tidspunkt og velger grønnsaker så er det nok helt normalt i en bygd å slå av en prat.

Det er forskjell på å slå av en prat og si at du har lagt merke til vedkommende flere ganger. Hvis en totalt fremmed hadde sagt det til meg, ville jeg som sagt fått stalker-vibber, uansett om det er en liten bygd eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett henne på tinder og gitt henne superlike. Tror ikke hun har fått meg opp. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, semperflorens skrev:

Det er forskjell på å slå av en prat og si at du har lagt merke til vedkommende flere ganger. Hvis en totalt fremmed hadde sagt det til meg, ville jeg som sagt fått stalker-vibber, uansett om det er en liten bygd eller ikke.

Skal ikke si at jeg har sett henne flere ganger. Jeg kan gjøre som en av de over sier, komme med en kommentar ang glasset hun mistet. Skal fortsette handle på samme butikken og håpe jeg ser henne igjen 

Gjest Alterego666
Skrevet

«Hei, du ser ut som et nytt ansikt her i Høtten. Jeg er aktiv i xxxxxx-laget, og vi er alltid ute etter nye medlemmer. Hadde det vært noe for deg? Mitt navn er forresten XX YY. Huggelig å hilse på nye sambygdinger»

Improvisér herfra.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lur en fin mann inn i det rævhølet tinder er blitt. Snakk heller til henne det er bedre enn all denne online dritten sånn egentlig. Sparer deg masse tid på tom chatting og man får et mye bedre inntrykk av hverandre face to face. Tinder er bare møl, mind games og om å få seg ett ligg for så å dumpe den andre. Mennskelig kontakt er 1000000000 ganger mer verd og virkningsfullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...