AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Hei, jeg er tiltrukket av en på Instagram, syntes han er kjekk og fin, min type, jeg følger han og han følger meg nå også etter jeg sendte noen meldinger, og han svarer med lik også fortalte at jeg igår at jeg syntes han er kjekk og lurte på om han kunne tenkte seg å bli kjent, da svarte han ja kanskje det, og han skrev takk for at jeg syntes han var kjekk. Nå lurer jeg på hva mer, skal jeg spørre om av interesserer? Vi bor i samme by, er det dumt å spørre hvor han bor? Anonymkode: ffbb0...af3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er tiltrukket av en på Instagram, syntes han er kjekk og fin, min type, jeg følger han og han følger meg nå også etter jeg sendte noen meldinger, og han svarer med lik også fortalte at jeg igår at jeg syntes han er kjekk og lurte på om han kunne tenkte seg å bli kjent, da svarte han ja kanskje det, og han skrev takk for at jeg syntes han var kjekk. Nå lurer jeg på hva mer, skal jeg spørre om av interesserer? Vi bor i samme by, er det dumt å spørre hvor han bor? Anonymkode: ffbb0...af3 Hvis du ikke kjenner han i det hele tatt enda, hadde jeg ikke spurt hvor han bor. Det kunne høres litt stalker-aktig over melding. Jeg hadde enten spurt ham om interesser helst noe relatert til bilder. Hvis han har gjort en eller annen aktivitet som du også liker, la oss si padling, kunne du spør om han vil bli med å padle en dag. Evt. bare spør om han vil ta en kaffe. Anonymkode: d1743...d49 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Enda en tråd, fikk du ikke gode nok tips i forrige? Anonymkode: 85a4f...122 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enda en tråd, fikk du ikke gode nok tips i forrige? Anonymkode: 85a4f...122 Har du et problem eller? Hvis du ikke liker KG-tråder så trenger du ikke være her inne. Anonymkode: d1743...d49
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke kjenner han i det hele tatt enda, hadde jeg ikke spurt hvor han bor. Det kunne høres litt stalker-aktig over melding. Jeg hadde enten spurt ham om interesser helst noe relatert til bilder. Hvis han har gjort en eller annen aktivitet som du også liker, la oss si padling, kunne du spør om han vil bli med å padle en dag. Evt. bare spør om han vil ta en kaffe. Anonymkode: d1743...d49 Tenk om han sier nei om jeg spør om disse tingene? hmm, det er cicka 4 dager siden jeg kom i kontakt med på. Anonymkode: ffbb0...af3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #6 Skrevet 22. juli 2020 Nå pranket ham meg gjennom instafake chat meldinger, diktet opp en seksuelt spørmål som han har skrevet selv limt inn profil bilde og sendt og tatt screenshot av den og sendt til meg, skulle være liksom jeg som har skrevet det. Og jeg oppdraget det med engang, og sa han hadde pranket med. Og han sluttet å følge meg Anonymkode: ffbb0...af3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #7 Skrevet 22. juli 2020 Hvordan skal en tolke det? Snakket helt fint før, også komme med den seksuelle pranken Anonymkode: ffbb0...af3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #9 Skrevet 22. juli 2020 Prøver han å være morsorm når han gjør dette? Anonymkode: ffbb0...af3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #10 Skrevet 22. juli 2020 Han er morsom på din bekostning og er ikke interessert. Sorry. Anonymkode: 7ad30...df3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #11 Skrevet 22. juli 2020 han er en fuckboy og eboy....drit i han Anonymkode: d4284...628 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #12 Skrevet 23. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: han er en fuckboy og eboy....drit i han Anonymkode: d4284...628 Åå tror du det? Anonymkode: ffbb0...af3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #13 Skrevet 23. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: han er en fuckboy og eboy....drit i han Anonymkode: d4284...628 Hva er eboy? Anonymkode: ffbb0...af3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå