Eliza Doalot Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 Jeg skal gifte meg 6.august, altså bare tre uker og noen dager til (hjelp!!!), men det går liksom ikke helt opp for meg at det faktisk snart skal skje... Vi planlegger og ordner, lager kirkeprogrammer og menyhefter, tegner bordplasseringer og skriver taler, pluss alle de andre små tingene som selvfølgelig må gjøres og tenkes på. Alikevell klarer jeg liksom ikke helt å skjønne at det faktisk er rett før det skjer. Får kraftig panikk innimellom, når det med et blaff går opp for meg at det er like før, at jeg fortsatt har masse ting som må gjøres og bare noen uker igjen... Litt seinere er jeg tilbake i det vante sporet med at, joda, jeg skal gifte meg. Men om 24 dager? Det kan ikke stemme....? Tror det blir utdrikningslag på meg til helga, og skal ha siste prøvetime på kjolen til neste uke. Håper ting går litt mer opp for meg da. Flere som har det som meg?
TeddyToria Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Mmmm, tror godt jeg kan si at du IKKE er alene... Den kraftige panikken har ikke meldt seg riktig enda her hos meg/oss, men den kommer garantert...for bare de siste dagene kjenner jeg at nå skal det skje noe snart. Men heller ikke jeg skjønner at det skjer om snart bare 5 uker - gifter meg jo "bare" to uker etter deg... Det aller "værste" er jo at jeg nå har ferie og ikke får gjort et spikk, siden vi er på hytta. Og vel er det deilig å slappe av! Men så er det jo alle disse menyene og kirkeprogrammene og serviettringene og bordkortene og bordplasseringen som skal gjøres ferdig. Og så må jeg bestille frisør til forloverene og brudepikene...også...og... :o Det er NOK å tenke på!!! Men tenk det da, Eliza - VI SKAL GIFTE OSS! :wub: Endret 12. juli 2005 av TeddyToria
Eliza Doalot Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2005 WWWWWÆÆÆÆÆ.....!!!! (ikke si sånt'a.....blir redd jo....)
Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2005 #4 Skrevet 12. juli 2005 det går ikke opp for meg før vi har sagt JA tror jeg...
Kristin S Skrevet 12. juli 2005 #5 Skrevet 12. juli 2005 Jeg har vært gift i litt over 3 uker nå og det har ikke gått opp for meg ennå at vi er gift! hehe...Så jeg tror det tar sin tid! :D
Eliza Doalot Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2005 Jeg begynner å frykte at det ikke kommer til å gå opp for meg før degen er over jeg...
TeddyToria Skrevet 12. juli 2005 #7 Skrevet 12. juli 2005 WWWWWÆÆÆÆÆ.....!!!! (ikke si sånt'a.....blir redd jo....) ← Ooooooooh! :o Var ikke meningen det da... Tenkte liksom bare at DET jo er en fin ting, selv om nervene er litt i spenn og på høykant fortiden!
Eliza Doalot Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2005 Ooooooooh! :o Var ikke meningen det da... Tenkte liksom bare at DET jo er en fin ting, selv om nervene er litt i spenn og på høykant fortiden! ← Skjønte vel egentlig det da.... Og bare så det er sagt, jeg gleder meg jo aller mest :D (må være en vanvittig følelse å gå opp det kirkegulvet..?)
smilepia Skrevet 13. juli 2005 #9 Skrevet 13. juli 2005 Vi har vært gift i 11 dager nå, og det har vel enda ikke gått opp for meg!? :-) Hadde det på samme måte at dette bryllupet hele tiden var så "fjernt", selv de siste dagene. Og nervøs ble jeg først når jeg sto på kirketrappa og klokene ringte. Men selv da - og underveis - det var liksom ikke helt meg - litt som om jeg drømmte liksom. Vanskelig å forklare. Tror kanskje at når jeg nå etterhvert får sett litt mer på bilder og film, og vært litt alene med mannen, så siger det nok inn. :-)
Gjest Principessa Skrevet 13. juli 2005 #10 Skrevet 13. juli 2005 Glede seg!!! Forestill dere en hoppe-smiley her! *hoppe* Men myyye panikk og hetetokter innimellom også ja!
Seterjenta Skrevet 14. juli 2005 #11 Skrevet 14. juli 2005 Vi gifter oss også 6.august, og jeghar det akkurat som du, det var som om jeg skulle skrevet det selv! Jeg sliter veldig med å få tida til å strekke til, for vi driver midt i grunnmurbygging og i tillegg har jeg ny jobb i nyåpna butikk, så det er liksom ikke måte på hvor travelt det er !! Men, det må da gå til slutt?? Ønsker deg hvertfall lykke til, artig at dere har samme dato som oss
lucky Skrevet 14. juli 2005 #12 Skrevet 14. juli 2005 Hei og hå Jeg er og 6.aug brud. I går var vi på en siste sjekk på lokalet sammen med kokk og toastmaster, og da vi sto og la opp "programmet" for kvelden begynte det plutselig å kjempekrible i magen, nesten sånn diaremage, små nervøs/skjelven. Kom hjem og har nesten ikke fått sovet i natt. Det er jo faktisk bare 3 uker til Selv om mye er i boks, så har det jo virket sååå leeenge til. Til helga må vi øve på valsen, og begynne å gå inn sko Og så må vi prøve å nyte disse dagene/ukene før, glede oss masse og kjenne kriblingen i magen, for vi får jo sannsynlig ikke oppleve dette igjen
lol75 Skrevet 14. juli 2005 #13 Skrevet 14. juli 2005 Gifter oss 13.aug, og nei, det har ikke begynt å gå opp for meg enda:) Regner med at det kommer etterhvert, sammen med nervøsiteten. Er så spent hvordan jeg reagerer når jeg går opp kirkegulvet..
Gjest Madam Felle Skrevet 14. juli 2005 #14 Skrevet 14. juli 2005 Vi giftet oss for snart to uker siden, og det har ikke gått skikkelig opp for meg enda. Tar tid å venne seg til å kalle han min mann, for jeg har sagt samboeren min i over 6 år. Høres utrolig merkelig ut, når han sier min kone, men vi blir vel vandt med det også
Søta Skrevet 14. juli 2005 #15 Skrevet 14. juli 2005 OI Vi gifter oss 1 uke etter deg.. Og det gribler i magen ja! Harvært i 3 bryllup til nå i sommer....Funnet ut hvordan jeg vil ha det - vil ha litt mer kos og oppmerksomhet - håper han stiller til forventningene!!!! Også er det været da! Bare det holder seg! Men ikke blir altfor varmt! Tror egentlig vi har det meste under kontroll vi da.... Er 3 som ennå ikke har svart!!! Så bordkart kan vi ikke lage. Vielsen skal være borgerlig - elegant men enkel (bare vi får noen til å spille da....), så det blir ingen kirkeprogram. Ingen i vår familie er sangstjerner og etter bryllupet i helga så fant vi ut at sanger skal vi iallefall ikke ha! Menyen har gjestene allerede fått! Så mye trykksaker har vi ikke igjen heldigvis! Må få laget et liste til de som skal ta bilder... Og håpe at videokameraet er tilbake fra reprasjon før den tid.... Vi får bare vente på den store dagen. Nyte utdrikningslagene! Kos eoss med kjærestene vår - og prate mye om hvordan vi vil ha det på dagen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå