AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Er det andre her som har opplevd at tamponger har falt ut ved bading? Har mensen og tok med barna mine på utebad her i Oslo. Vi badet og herjet, tok sklie og hoppa fra ti meter. Satte inn en blå tampong før vi skulle bade, da jeg skulle ta den ut etterpå, så kan jeg ikke finne den😳 Har lett med fingrene langt opp i underlivet, kan ikke kjenne noe. Kan den ha falt ut? Eller kan den ha forsvunnet langt opp slik at jeg burde dra på legevakta? Hjelp! Anonymkode: cd8e1...fd0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Ingen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: cd8e1...fd0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Du har nok glemt å sette den inn. De faller ikke ut 🙄 Anonymkode: e78d6...15e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Sldr opplevd, rart om du ikke hadde merket det om den falt ut? Ville kontaktet legevakt for å være på den sikre siden. Anonymkode: 7c296...d45
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: cd8e1...fd0 Den kan jo ikke falle ut av badedrakten (som jeg går ut fra at du hadde på deg). Du badet vel ikke naken? Den har nok sklidd for langt opp. Be legen om hjelp, eller få f.eks. mannen din til å ta en kikk med lommelykt oppi der og se om han kan få øye på en snor eller noe hvitt. Anonymkode: 3cba8...939
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Skrevet 21. juli 2020 Hadde du shorts da eller? Skal iallfall godt gjøres at den faller ut om du brukte badedrakt eller stram truse. Det skal uansett godt gjøres at en tampong faller ut, men det kan vel kanskje skje. Har du ikke glemt å putte i en tampong da? Anonymkode: 970f8...7b9
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #7 Skrevet 21. juli 2020 Den hsr nok falt ut. En tampong som er full av vann kjennes godt 😊 Anonymkode: 267d2...24d
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #8 Skrevet 21. juli 2020 En jeg kjenner fant en i boblebadet etter en venninne hadde badet, så kan nok skje! Kanskje bruke rosa når man bader? Anonymkode: 38438...edc
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #9 Skrevet 21. juli 2020 Jeg er enig i at det er merkelig om den har klart å falle ut av badetøyet. Kan se for meg at en tampong som blir fult av vann ved bading lett kan falle ut, da den blir tung. Men ja, ser ikke hvordan den skal klare å komme seg ut av badetøyet. Det skader ikke å ta en telefon til legevakten. Toxic shock syndrom er ikke noe man spøker med, om den skal ha kommet seg langt oppover. Anonymkode: 10c27...9d8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #10 Skrevet 21. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har nok glemt å sette den inn. De faller ikke ut 🙄 Anonymkode: e78d6...15e Selvfølgelig har jeg ikke det. Satte den inn og la tråden slik at den ikke henger ut av trusa. Anonymkode: cd8e1...fd0
Påfugl Skrevet 21. juli 2020 #11 Skrevet 21. juli 2020 Da jeg var ganske ung badet jeg og en venninne (faktisk på utebad i Oslo), og jeg så plutselig en tampong flyte rundt. Den var hennes! Vet ikke hvordan hun ikke kjente at den falt ut, men det er altså mulig.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #12 Skrevet 21. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den kan jo ikke falle ut av badedrakten (som jeg går ut fra at du hadde på deg). Du badet vel ikke naken? Den har nok sklidd for langt opp. Be legen om hjelp, eller få f.eks. mannen din til å ta en kikk med lommelykt oppi der og se om han kan få øye på en snor eller noe hvitt. Anonymkode: 3cba8...939 Hadde en bikinitruse på som var litt løs. Falt litt av når jeg hoppa/sklei. Ingen mann her som kan undersøke. Har opplevd tidligere at de faller ut hvis de blir for tunge. Kjente den mens jeg bada, men husker ikke når jeg slutta å kjenne den. Har lett oppi der for å si det sånn. Anonymkode: cd8e1...fd0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #13 Skrevet 21. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den hsr nok falt ut. En tampong som er full av vann kjennes godt 😊 Anonymkode: 267d2...24d Merka den når vi bada. Den blir jo tung og kjennes godt da. Har opplevd at den har falt ut når den har vært tung pga. mye blødning tidligere. Anonymkode: cd8e1...fd0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #14 Skrevet 21. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig i at det er merkelig om den har klart å falle ut av badetøyet. Kan se for meg at en tampong som blir fult av vann ved bading lett kan falle ut, da den blir tung. Men ja, ser ikke hvordan den skal klare å komme seg ut av badetøyet. Det skader ikke å ta en telefon til legevakten. Toxic shock syndrom er ikke noe man spøker med, om den skal ha kommet seg langt oppover. Anonymkode: 10c27...9d8 Badetrusen min sitter slapt på. Faller litt av når jeg hopper osv. Merka at tampongen var veldig tung når jeg bada. Anonymkode: cd8e1...fd0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #15 Skrevet 21. juli 2020 Den kan falle ut. Jeg hadde ob en gang når jeg var på yogatime i bikini. Mye strekking og «skreving» og plutslig så jeg ob’en ligge på håndkledet mitt🙈 Fikk gjemt den fort og det var i slutten av perioden så det var heldigvis ikke noe blod på, men ble ufattelig varm i hode til tross for at ingen andre la merke til det. Anonymkode: c9df0...e0b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #16 Skrevet 21. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den kan falle ut. Jeg hadde ob en gang når jeg var på yogatime i bikini. Mye strekking og «skreving» og plutslig så jeg ob’en ligge på håndkledet mitt🙈 Fikk gjemt den fort og det var i slutten av perioden så det var heldigvis ikke noe blod på, men ble ufattelig varm i hode til tross for at ingen andre la merke til det. Anonymkode: c9df0...e0b Jeg har snakket med legevakta og de mener også at den har falt ut ettersom jeg ikke kan kjenne noe når jeg undersøker langt inn eller kan se noe når jeg sitter på huk med speil. Skal uansett komme inn om jeg kjenner meg dårlig. Den ble jo stor og tung, tror den må ha falt ut. Anonymkode: cd8e1...fd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå