Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 Jeg gidder ikke ta telefonen da den ringer på skjult nummer, og nå er det et skjult nummer som har ringt meg i godt over 2 uker, dag og natt, flere ganger om dagen/natten. En gang så bare avviste jeg den, og da kom det på mobilsvar, bare musikk (sånn musikk hvis man venter på svar på enkelte steder pga stor pågang på telefonlinjen), og jeg hørte ut hele, og det varte i 5 minutter med bare den samme musikken i ett. Er det en måte å få stoppet dette på? Har hørt rykter litt rundt at hvis man svarer på dette skjulte nummeret, så vil du få den skyhøye regninga. Noe lureri.
Pleier Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 Det samme skjer hos oss døgnet rundt og har pågått i flere uker. Anonymt står det, vi har svart, men det er ikke en lyd i bakgrunnen. Jeg la fra meg telefonen (de som ringer vil da vel betale vanlige tellerskritt) og gått og skjekket etter en halvtime og de i andre enden hadde fortsatt ikke lagt på. Har ringt telenor, men de kunne ikke finne ut av hva det var (virket ikke som kundebehandleren gadd å bry seg heller). Håper noen vet om hvordan man blir kvitt disse opprigningene. :wacko:
koldbruna Skrevet 12. juli 2005 #3 Skrevet 12. juli 2005 Det går ann å registrere seg mot Skjult nummer,slik at de som ringer ikke kan nå deg uten å gi numret sitt.Dette er ett tilbud fra Telenor i hvertfall. http://privat.telenor.no/default.aspx?a=go...MotSkjultNummer
MorningStar Skrevet 12. juli 2005 #4 Skrevet 12. juli 2005 Hvis det var noen som snakket på den andre enden så ville jeg bare snakket dritt helt til de gikk lei.
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2005 #5 Skrevet 12. juli 2005 Hvis det var noen som snakket på den andre enden så ville jeg bare snakket dritt helt til de gikk lei. ← Men det er bare musikk som spilles. <_<
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2005 #6 Skrevet 12. juli 2005 Noe liknende har skjedd meg på mobilen i det siste; det ringer, og når jeg tar den hører jeg ingenting, og så brytes linjen etter 5-10 sekunder. Jeg ble så sur og lei at jeg har bestilt nytt mobilnummer.
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2005 #8 Skrevet 12. juli 2005 Jeg svarer aldri når anonym ringer ← Som oftest er det selgere Jeg har registrert meg mot slikt tøv, men det er ikke 100% idiotsikkert.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 12. juli 2005 #9 Skrevet 12. juli 2005 Hadde samme problemet på mobilen for en stund tilbake. Ringte i ett sett, men det var ingen som svarte når jeg tok telefonen. Tror neppe det er selgere, de pleier jo nesten å begynne på regla si før du får sagt hallo.
Grooo Skrevet 14. juli 2005 #10 Skrevet 14. juli 2005 De fleste selgere o.l. ringer vel opp automatisk via datasentral, og når du svarer blir samtalen koblet opp til første ledige selger. Og da hender det jo i blandt at de klarer å ringe ut uten å ha noen ledige selgere, men det burde jo ikke skje mange ganger om dagen... Og ikke er det en faks som prøver å komme igjennom heller? Da ville du vel hørt pipelyder.. Hm.. Rare greier...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå