AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Jeg er nå 26 år og har vært singel i 9 år. Begynner å bli litt stresset og lei meg pga dette. Bekymret over at jeg aldri finner noen i tide Snart er jeg 30... Anonymkode: 04eb7...531
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Tips er at du bytter miljø og starter med ny fritid siden det du har gjort frem til nå ikke har gitt utslag. Du må rett og slett by deg på, og det kan du ikke gjøre i dine vante omgivelser, men på et sted annet sted som du kanskje ferier i eller jobber. Anonymkode: 6c67c...338
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Mange her på forumet på både 30, 40 og 50, som er evig single, så her er du i godt selskap! Anonymkode: b2a2c...9f4 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 By på deg selv, ta initiativ, meld deg inn i organisasjoner/frivillighet/datingsider slik at du kan møte på likesinnede. Ei jeg kjenner var evig singel, ukysset og jomfru til hun var 38-39 år fordi hun turde aldri å ta initiativ selv om hun var dødsforelsket. Hun mente at gutten kunne ta det første steget, hvis han var interessert. Fortalte henne at hvis begge tenkte slik, så kom ingenting til å skje. Hun kviet seg for datingapper etc. Uansett, hun fant nå mannen sin på tinder og nå skal de gifte seg. De prøver å få barn, men tiden renner fra dem siden hun har passert 40 år og han er 47 år. Anonymkode: e69fd...3ab 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 Du må prøve å snu tankegangen din, istedenfor å se på det å være singel som noe negativt, prøv å tenkt at du kan leve et fint, lykkelig og tilfredsstillende liv som singel. man trenger ikke en partner for å være lykkelig eller ha et godt liv. 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Skrevet 21. juli 2020 Du trenger ikke stresse. Du har god tid på deg selv har jeg bikket 30 og har vært i 3 skikkelig kjipe forhold så langt. Vil ikke si at singel+masse bagasje/tillitsproblemer/seksuelle problemer og kanskje t.o.m noen barn er så mye bedre enn å ha vært evig singel. Trøst deg med det og bruk heller tiden på å finne noen som virkelig er verdt å satse på. du får det til! Anonymkode: bc965...780 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #7 Skrevet 21. juli 2020 37 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Du må prøve å snu tankegangen din, istedenfor å se på det å være singel som noe negativt, prøv å tenkt at du kan leve et fint, lykkelig og tilfredsstillende liv som singel. man trenger ikke en partner for å være lykkelig eller ha et godt liv. Takk Det er det jeg prøver nå. Anonymkode: 04eb7...531
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #8 Skrevet 21. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke stresse. Du har god tid på deg selv har jeg bikket 30 og har vært i 3 skikkelig kjipe forhold så langt. Vil ikke si at singel+masse bagasje/tillitsproblemer/seksuelle problemer og kanskje t.o.m noen barn er så mye bedre enn å ha vært evig singel. Trøst deg med det og bruk heller tiden på å finne noen som virkelig er verdt å satse på. du får det til! Anonymkode: bc965...780 Helt enig. Det som andre kaller "erfaring" kaller jeg "bagasje". Og mindre bagasje, jo bedre. Jeg var også evig singel inntil jeg møtte og fikk kjæreste da jeg var 38. Min manglende erfaring har ikke vært noe problem for oss. Tvert om er det han som har en "oppskrift" på hvordan ting må være, men jeg er mer åpen for å tenke selv. Forskjell på folk! Anonymkode: 4d152...c2e 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #9 Skrevet 21. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Det som andre kaller "erfaring" kaller jeg "bagasje". Og mindre bagasje, jo bedre. Jeg var også evig singel inntil jeg møtte og fikk kjæreste da jeg var 38. Min manglende erfaring har ikke vært noe problem for oss. Tvert om er det han som har en "oppskrift" på hvordan ting må være, men jeg er mer åpen for å tenke selv. Forskjell på folk! Anonymkode: 4d152...c2e det verste er når noen setter press på deg, og forteller svaret for hvordan det skal være. Anonymkode: 6c67c...338 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #10 Skrevet 21. juli 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: det verste er når noen setter press på deg, og forteller svaret for hvordan det skal være. Anonymkode: 6c67c...338 Enig! Anonymkode: 04eb7...531
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #11 Skrevet 21. juli 2020 Like evig singel som dette: Anonymkode: 07c27...f94 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå