AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #1 Skrevet 21. juli 2020 Det kan virke som det er menn som syter mest over at de er single, men stemmer egentlig dette ? Hvem er det som egentlig syter mest over at de er single, menn eller kvinner? Anonymkode: 20c8c...566
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 En del menn, og noen få kvinner, vil bare ha sex, og får det. Disse syter ikke. Mange menn, og mange kvinner, er i og utenfor forhold i perioder, og trives greit med det. De syter ikke. Mange kvinner, og noen få menn, vil være i forhold, men får bare ha sex med de de vil ha. Disse syter en del. Mange menn, og noen få kvinner, får verken aex eller forhold. Disse syter en del. Anonymkode: c2300...295 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Jeg leser mye på KG, annethvert innlegg er jo kvinner som syter over at mennene de mener de har krav på bare vil ha dem for sex. Anonymkode: 4b58c...d42 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #4 Skrevet 21. juli 2020 Kvinner. Helt klart kvinner. De klandrer jo menn for alt. Anonymkode: e9f3b...653
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #5 Skrevet 21. juli 2020 Min erfaring er menn. Men det er jo bare ut i fra min omganskrets, og de single mennene jeg møter på. Men nå er vi en god del single venninner i 40 årene, og ingen av oss klager på at vi er single. Vi tar det helt med ro, og har ikke hastverk med å finne noen. Og vi har alle vært single i noen år. Mens de mennene jeg kjenner som er single, klager en del mer. Så har noen av de helt urealistiske krav. Verste tilfelle er en svært overvektige mann, ingen utdannelse, vanlig jobb, han skal ha ei som er yngre, svært pen, veldig slank og helst mastergrad. Og dette har han hatt som krav i alle år, men han får jo ikke en sånn dame. Anonymkode: c18d6...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Skrevet 21. juli 2020 Folk som ikke evner å prøve kose seg i eget selskap og med venner/familie. De som tror de er avhengig av en partner i livet i stedet for å benytte seg av omgangskretsen og alt som foregår rundt en. Anonymkode: 19ec9...456
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #7 Skrevet 21. juli 2020 Min venninne, klager og klager. Hun lærer aldri heller, går på date med menn som hun ikke selv ser er utenfor hennes liga og bare vil ha sex. Er lei av å høre på henne. Anonymkode: 6274f...5bc 1
Antiviruset Skrevet 21. juli 2020 #8 Skrevet 21. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser mye på KG, annethvert innlegg er jo kvinner som syter over at mennene de mener de har krav på bare vil ha dem for sex. Anonymkode: 4b58c...d42 Det er veldig mange slike her inne! Det er kvinner som er i et voldsomt flertall i allefall på KG. Får nok masse sex, men aldri et fungerende varig forhold. Av grunner som er ekstremt vanskelig å forstå, men har en mistanke om at de går etter menn som er veldig attraktive uten at de selv er det, og fatter ikke noe som helst når mennene stikker etter et ligg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå