Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har truffet en fra nattdating en god stund nå. Vi har ikke avtale om at vi ikke treffer andre, men jeg føler vi har holdt på så lenge nå, flere måneder, at det sier seg litt selv. Begge har fortsatt datingappen, men jeg håper jo vi kan slette den snart. Men en ting plager meg litt. Det står hvor mange km han er unna meg på appen, så jeg vet jo hvor mange km han er unna når han er hjemme. En natt for noen dager siden var antall km noe annet enn vanlig. Nå høres jeg vel sprø ut, er ikke ofte å sjekker altså. Men den natten fikk jeg ikke sove, og gikk inn på profilen hans. Han var ikke bortreist eller noe. Bør jeg gå ut i fra at han var hos en annen dame den natten? :( vil ikke spørre han, høres jo helt sprø ut...

Anonymkode: e7299...00a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han var på besøk hos en kompis eller på en fest som dro ut i de sene timer. 

Anonymkode: d476e...5e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være så mange grunner til det, så tror ikke jeg ville ha bekymret meg så mye over det hadde jeg vært deg. 

Kansje han ikke var hjemme sist gang han åpnet tinder, men nå var han det. 

Eller at han har vært på en fest og tinder ble åpnet. 

Men ta en prat med han og finn ut hvor han står henn ifh til deg:)

Anonymkode: 7f118...716

AnonymBruker
Skrevet

Spurte han dagen etter hva han hadde gjort den kvelden. Spurte bare casual uten å nevne det om km. Han sa han ikke hadde gjort noe, bare vært hjemme. Så han var ikke på fest nei, ingen grunn til at han skulle skjule det. Huff går visst fra forstanden jeg nå

Anonymkode: e7299...00a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...