Gjest Gjest_anita_* Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 -Har noen erfaringer med billigste reiserute til Cuba???
sixx Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 Jeg er litt usikker på hva du mener med reiserute....men fra Norge er det billigst med restplass på charterfly. Cuba er forresten et nydelig ferieland.
Ciara Skrevet 12. juli 2005 #3 Skrevet 12. juli 2005 Jeg dro med Globetrotter. Vi ville bare ha flyreise og noen få netter på hotell. Vi fikk 1 natt ved ankomst + to netter før avreise for ca 7500. Jeg syntes det var bra. Sjekket mye rundt, og det var desidert billigst.
Gjest Pauline Skrevet 13. juli 2005 #4 Skrevet 13. juli 2005 Reiste til Cuba i januar. Bestilte da flybilletter og to overnattinger gjennom Kilroy. Mener vi betalte ca. 7500 pr. pers. I den prisen var det også inkludert visum og en halv dags sightseeing i Havana. Anbefaler Cuba på det varmeste!
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 26. juli 2005 #5 Skrevet 26. juli 2005 apollo har startet med charter fra oslo,bergen og stavanger til cuba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå