AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 De fleste andre menn som er interessert i meg tar jeg utgangspunkt i at prater sannheten, som regel fordi de er nervøse og kan rødme osv i mitt nærvær, de tar også myye kontakt og gir ikke opp. Har som regel ikke vært interessert tilbake siden det er sjeldent jeg liker noen, men poenget er at jeg har trodd dem og visst deres hensikt intuitivt. Har vært interesser i to menn hvor jeg ikke slappet av eller trodde de da de ga uttrykk for at de var interessert i meg også, det viste seg at jeg hadde rett og de var bare ute etter sex og moro, da jeg sa nei til sånt opplegg forsvant de. Nå har jeg møtt en ny jeg liker og det er det lenge siden sist jeg gjorde, han er også selvsikker og «eier verden» i sin væremåte, så jeg stivner og tør ikke ta initiativ og stoler ikke på han når han sier han liker meg for mer enn sex. I motsetning til de andre har han ikke forduftet etter jeg sa jeg er ute etter noe seriøst, men kommunikasjonen er anspent og kortfattet fra min side, som gjør at han naturligvis tar lite kontakt nå. Hvor lenge gidder egentlig en kjekk mann som har sjans på fler å holde kontakt hvis intensjonene er useriøse? Magefølelsen nekter liksom å tro på dette, spesielt siden han ikke er nervøs og ikke tar like mye kontakt som de andre. Anonymkode: c148e...488
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Alle menn er jo ikke like? Pass på så du ikke skremmer han vekk☺️ Anonymkode: b2c61...20d 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Alle menn er jo ikke like? Pass på så du ikke skremmer han vekk☺️ Anonymkode: b2c61...20d Godt poeng, passer dog på å ikke nevne dette for han, så han aner ikke at jeg ikke tror på noe av hva han sier. Tror derfor ikke jeg kommer til å skremme han bort, men han har nok mistet en del interesse av stillheten min. Anonymkode: c148e...488
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #4 Skrevet 20. juli 2020 Elsker man noen gir en ikke opp. Slapp av Anonymkode: f49e7...ea0
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #5 Skrevet 20. juli 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker man noen gir en ikke opp. Slapp av Anonymkode: f49e7...ea0 Mem hallo, man elsker jo ikke en date. Du må ta deg sammen og ikke være usikker TS. Om du er redd for å bli såret er du kanskje uansett ikke klar for å date. Man må tåle at det kan ende opp med at man blir såret, men den eneste måten å få kjæreste er faktisk å "get out there", og man må hoppe i det med begge beina og ikke være usikker fordi man er redd for å bli såra. Anonymkode: 32315...dd9 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #6 Skrevet 21. juli 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Mem hallo, man elsker jo ikke en date. Du må ta deg sammen og ikke være usikker TS. Om du er redd for å bli såret er du kanskje uansett ikke klar for å date. Man må tåle at det kan ende opp med at man blir såret, men den eneste måten å få kjæreste er faktisk å "get out there", og man må hoppe i det med begge beina og ikke være usikker fordi man er redd for å bli såra. Anonymkode: 32315...dd9 Forsåvidt enig i dette, men jeg stoler ikke helt på han, frister ikke å get out there da. I dette tilfellet klarer jeg ikke skille magefølelse og frykt som jeg fint klarer å skille i andre situasjoner 😕 Anonymkode: c148e...488
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå