AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #1 Skrevet 20. juli 2020 Hei, Jeg og en fyr har datet en stund og befinner oss nå i en slags mellom-fase. Vi har snakket om at vi ønsker å fortsette å treffe hverandre, men vi har ikke definert oss noe videre utover det. Kjenner jeg begynner å få følelser for han, noe som selvfølgelig er hyggelig, men samtidig medfølger også en slags usikkerhet eller frykt for at han ikke skal føle det samme. Tror i stor grad at dette er overtenking fra min side - noen som har vært borti det samme og som har noen tips til hvordan "stå i det" på en ok måte? ☺️ Anonymkode: ce22d...0cf
MarieLo Skrevet 20. juli 2020 #2 Skrevet 20. juli 2020 Elsk deg selv først. Ikke la andres følelser være avhengig av noe, er du sikker på at du elsker deg selv og at du prøver så godt du kan mesteparten av tiden (51%), så ligger det ikke på deg om andre ikke har tilstrekkelige følelser eller om kjemien ikke stemmer. Utover det, kan du jo alltids dele litt kjærlighet med dem, møte deres behov altså, så kan det jo være du føler deg enda sikrere.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #3 Skrevet 20. juli 2020 Hva med å bare være ærlig? Si i en hyggelig setting at «jeg tror jeg har begynt å få følelser for deg». Kjenner han på det samme så vil han jo bare bli glad. Og hvis han blir stressa og er unnvikende - ja så er det også et svar.. Anonymkode: 55e9a...b34 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå