Gå til innhold

.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

❤️

Anonymkode: c9f69...174

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde ikke at jeg skulle være i stand til det og det å ta lappen virket i mange år uoppnåelig. Ikke mange venner og familie hadde troen, heller ikke jeg. Jeg er distré og har problemer med koordinering. Da jeg var 18år var det i allefall uaktuelt,  men etter at jeg plasserte 30 bestemte jeg meg for å prøve og jeg klarte det gitt. Jeg er konsentrert, har overblikk og er pålogga når jeg kjører, men er fortsatt distré på andre områder. Jeg kjører hensynsfullt og forutsigbart, så det gikk bedre enn forventet. Jeg vil absolutt anbefale deg automatgir hvis du tenker at det kan bli utfordrende å lære deg å kjøre bil 

Anonymkode: 462fd...28c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lappen, men velger å ikke kjøre i dårlige perioder. Sykler som regel til og fra jobb på lite trafikkert vei, og har mulighet til å ta buss hvis det ikke er sykkelvær.

Anonymkode: 1e93f...97c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I din situasjon kan du ikke kjøre bil. Mulig du kan ta lappen, men lege/behandler vil inndra den via fylkesmannen iht førerkortbestemmelsene. 

Og det er jo like greit. 

Anonymkode: 0d192...074

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 20.7.2020 den 21.33):

Jeg trodde ikke at jeg skulle være i stand til det og det å ta lappen virket i mange år uoppnåelig. Ikke mange venner og familie hadde troen, heller ikke jeg. Jeg er distré og har problemer med koordinering. Da jeg var 18år var det i allefall uaktuelt,  men etter at jeg plasserte 30 bestemte jeg meg for å prøve og jeg klarte det gitt. Jeg er konsentrert, har overblikk og er pålogga når jeg kjører, men er fortsatt distré på andre områder. Jeg kjører hensynsfullt og forutsigbart, så det gikk bedre enn forventet. Jeg vil absolutt anbefale deg automatgir hvis du tenker at det kan bli utfordrende å lære deg å kjøre bil 

Anonymkode: 462fd...28c

Så godt å høre at du fikk det til å funke tilslutt.

Endret av Tvillingsjel
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lappen, men velger å ikke kjøre i dårlige perioder. Sykler som regel til og fra jobb på lite trafikkert vei, og har mulighet til å ta buss hvis det ikke er sykkelvær.

Anonymkode: 1e93f...97c

Det er forståelig ❤️

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I din situasjon kan du ikke kjøre bil. Mulig du kan ta lappen, men lege/behandler vil inndra den via fylkesmannen iht førerkortbestemmelsene. 

Og det er jo like greit. 

Anonymkode: 0d192...074

Hva innebærer førerkortbestemmelsene? 

AnonymBruker
Skrevet

Greier du å ta lappen ... så får du vel lov å kjøre bil ?

Anonymkode: dd63b...280

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 20.7.2020 den 22.39):

Greier du å ta lappen ... så får du vel lov å kjøre bil ?

Anonymkode: dd63b...280

Jeg gjør nok det,

Endret av Tvillingsjel
Skrevet

Jeg har det sånn. Sliter med at jeg særlig under stress, angst og mye inntrykk kobler ut og blir som " inni en boble " og fjern.  Er 28 år nå og har fortsatt ikke lappen selv om jeg veldig gjerne skulle ønske at jeg hadde det. Håper på å kanskje en dag bli kvitt problemet slik at jeg blir litt mer selvstendig. Er ikke noe gøy å nærme seg 30 og fortsatt være avhengig av at samboeren min kjører og ikke kunne avlaste han på lengre bilturer😩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...