Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har møtt en gutt, og prøver å flørte. Trenger tips og råd.

Snakker med gutten og prøver å få igang en god tone. Har skjønt at jeg egentlig er litt droppa ut hos han, men ønsker å høre hva du evt kan gjøre i en slik situasjon, annet enn å evt bare gi opp? 

Mener ikke at han skylder meg noe, men da blir det litt sånn som her. At jeg skriver masse tekst også sier han typ  <oj, her er det mye å lese gjennom> og sånn <sorry så meldingen din for 40 min siden> altså jeg blir så lei meg, samtidig så er jeg dritkeen!!

Ønsker jo å flørte, men ikke virke desperat eller helt ute av vater på en måte, siden det er relativt lite å gå på. Tenker å prøve å tilnærme meg han som en venn, med litt mer flørting, men usikker på om du rett og slett bare virker sosial tilbakestående av dette også. 

Hjelp trenger sårt tips og råd.

Anonymkode: 7d97b...560

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Har møtt en gutt, og prøver å flørte. Trenger tips og råd.

Snakker med gutten og prøver å få igang en god tone. Har skjønt at jeg egentlig er litt droppa ut hos han, men ønsker å høre hva du evt kan gjøre i en slik situasjon, annet enn å evt bare gi opp? 

Mener ikke at han skylder meg noe, men da blir det litt sånn som her. At jeg skriver masse tekst også sier han typ  <oj, her er det mye å lese gjennom> og sånn <sorry så meldingen din for 40 min siden> altså jeg blir så lei meg, samtidig så er jeg dritkeen!!

Ønsker jo å flørte, men ikke virke desperat eller helt ute av vater på en måte, siden det er relativt lite å gå på. Tenker å prøve å tilnærme meg han som en venn, med litt mer flørting, men usikker på om du rett og slett bare virker sosial tilbakestående av dette også. 

Hjelp trenger sårt tips og råd.

Anonymkode: 7d97b...560

Han høres ikke intr ut i det hele tatt 😕 

Jeg ville spart meg for nedverdigelsen og slutta å skrive til han.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...