Gå til innhold

Hjelp! Aggressiv, raseri osv!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært voldelig mot mennesker bortsett fra i selvforsvar. En gang stefar som klemte meg hardt i armen, dyttet døren i trynet mitt eller sparket meg, maaaaange år siden. Andre ganger en gjeng jenter som angrep meg 2.dagen etter jeg hadde flyttet til ny by for videregående. 

Er voksen og merker det sitter i meg. Jeg kan ødelegge ting. Det svartnet så totalt. Startet med medisiner i vår og anfallene er kraftig redusert, men i går prøvde jeg å klare meg uten og det gikk ikke bra. Skulle feire en bursdag som hadde vært for broren min og vi ventet besøk. Søsteren min hadde spredt om seg med glitter over alt, alle steder hun hadde sittet eller alt hun tok på fikk glitter. Endte med at jeg sa «helvetes glitter over alt» og mamma blir alltid sur når noen av oss banner. 
Så ble jeg drit irritert igjen fordi hun har maset om dette all sin dag og er bare redd for at søsteren min skal gjøre det så hun skal få dårlige meldinger fra lærere. Jeg ble irritert og sint og sa at ingenting har bedret seg ila alle år her likevel så jeg skjønner ikke at hun gidder å prøve å snakke oss til en annen oppførsel. 

Så ble jeg sint inni meg og gikk en tur. Kunne nesten knust noe inne. Men jeg klarte å styre meg. Men det har skjedd før. Sinne for mye rart. Jeg har knust mye kopper, iPod-en min og en mobiltelefon. Etterpå blir jeg bare redd og ser hvor mye kontrollen man mister. Er ikke redd for at jeg skal gå på mennesker, dyr har beroligende effekt på meg. Men jeg lar det skje ting.... 

Er det noen som ble helt kvitt dette? Eller må vi bare ta oss sammen hele livet? 

jeg har ADD

Anonymkode: 86825...32b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...