Gå til innhold

Badoo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva betyr de hashtaggene noen av profilene har over bildene sine?

Anonymkode: f13d8...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr de hashtaggene noen av profilene har over bildene sine?

Anonymkode: f13d8...441

Hvilken hashtagger er det du mener?

Anonymkode: 7f837...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen spesielle. Jeg så at enkelte menn skriver feks #trianaiglesias og lurte på om det er sånn at de ser etter ei dame som henne eller bare tagger ting og tang de liker..

Anonymkode: f13d8...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke noen spesielle. Jeg så at enkelte menn skriver feks #trianaiglesias og lurte på om det er sånn at de ser etter ei dame som henne eller bare tagger ting og tang de liker..

Anonymkode: f13d8...441

Det er ett hint om hva slag type damer de liker ja men ikke kan få. 

Anonymkode: 7f837...2d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2020 den 10.58, AnonymBruker skrev:

Ikke noen spesielle. Jeg så at enkelte menn skriver feks #trianaiglesias og lurte på om det er sånn at de ser etter ei dame som henne eller bare tagger ting og tang de liker..

Anonymkode: f13d8...441

De mennene er det bare å droppe om de liker Iglesias eller ønsker ei dame som henne, da er de søppel menn.

 

På 20.7.2020 den 11.00, AnonymBruker skrev:

Det er ett hint om hva slag type damer de liker ja men ikke kan få. 

Anonymkode: 7f837...2d1

hun er jo forlovet så sånn sett kan de ikke få henne. Skjønner ikke hva som er så «fantastisk» med disse damene som gjør at menn ikke kan få de? Hva er det å hige etter? Ekle opererte damer med tattoveringer og ikke noe mellom ørene🤮😂

Anonymkode: b5734...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2020 den 10.58, AnonymBruker skrev:

Ikke noen spesielle. Jeg så at enkelte menn skriver feks #trianaiglesias og lurte på om det er sånn at de ser etter ei dame som henne eller bare tagger ting og tang de liker..

Anonymkode: f13d8...441

Hun skal også få unge snart, stakkars unge! Hun er ikke noe konemateriale eller passer ikke som mor!

Anonymkode: b5734...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekle opererte damer med tattoveringer og ikke noe mellom ørene🤮😂

Hva vet du om hva de har eller ikke har mellom ørene? Utifra måten du skriver på virker du ikke å tilhøre den intelligente delen selv akkurat.

Anonymkode: 64a1b...fb8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er nok litt på villspor, hashtaggene er sider man har likt på Facebook. Han har jo selvfølgelig likt siden hennes, men det er ikke ensbetydende med at han liker slike damer. 

Anonymkode: 42240...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skal også få unge snart, stakkars unge! Hun er ikke noe konemateriale eller passer ikke som mor!

Anonymkode: b5734...b49

Synes Triana virker fantastisk og kommer til å bli en herlig mamma. Du derimot ville jeg ikke tatt i med ildtang engang

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De mennene er det bare å droppe om de liker Iglesias eller ønsker ei dame som henne, da er de søppel menn.

 

hun er jo forlovet så sånn sett kan de ikke få henne. Skjønner ikke hva som er så «fantastisk» med disse damene som gjør at menn ikke kan få de? Hva er det å hige etter? Ekle opererte damer med tattoveringer og ikke noe mellom ørene🤮😂

Anonymkode: b5734...b49

For et ufyselig menneske du er 🤢

Anonymkode: f06b0...c29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Villja skrev:

Ikke fornærm Triana! 

Hvorfor skal hun behandles som en som er så mye mer verdig enn alle andre damer? Hun bidrar til det fæle utseendepresset i dagens samfunn, hun kommer ikke lenger i livet enn å være programleder for PH og verre har det blitt der de filmer oppi kjønnsorganene til folk!! Også venter hun barn?? Hvilken dum mann velger en sånn kvinne som mor til sitt barn?? Utseendet er alt hun har, og folk elsker henne pga utseendet, aldri nien som misliker henne, mens alle andre får hate?? Overflatiske og triste er folk som skal beundre og hedre kvinner pga utseendet, sånn som Marilyn Monroe etc. Det finnes mange kvinner som har gode egenskaper også, men dette blir aldri beundret eller likt! Kvinner blir bare hedret hvis de ser ut som en dukke! Er også mange damer som er penere enn Triana og disse bertene og som i tillegg har en hjerne. Men disse er aldri bra nok for menn. Menn som liker Triana eller snakker om henne, de dumper jeg lett. Sånne sexistiske og kvalme mannfolk som ikke eier verdier er ikke noe jeg vil gifte meg med uansett.

Anonymkode: b5734...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villja
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun behandles som en som er så mye mer verdig enn alle andre damer? Hun bidrar til det fæle utseendepresset i dagens samfunn, hun kommer ikke lenger i livet enn å være programleder for PH og verre har det blitt der de filmer oppi kjønnsorganene til folk!! Også venter hun barn?? Hvilken dum mann velger en sånn kvinne som mor til sitt barn?? Utseendet er alt hun har, og folk elsker henne pga utseendet, aldri nien som misliker henne, mens alle andre får hate?? Overflatiske og triste er folk som skal beundre og hedre kvinner pga utseendet, sånn som Marilyn Monroe etc. Det finnes mange kvinner som har gode egenskaper også, men dette blir aldri beundret eller likt! Kvinner blir bare hedret hvis de ser ut som en dukke! Er også mange damer som er penere enn Triana og disse bertene og som i tillegg har en hjerne. Men disse er aldri bra nok for menn. Menn som liker Triana eller snakker om henne, de dumper jeg lett. Sånne sexistiske og kvalme mannfolk som ikke eier verdier er ikke noe jeg vil gifte meg med uansett.

Anonymkode: b5734...b49

Så hun er ikke mann og barn verdig? Uansett kvinner, jeg shamer aldri noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaiminator
4 hours ago, AnonymBruker said:

Dere er nok litt på villspor, hashtaggene er sider man har likt på Facebook. Han har jo selvfølgelig likt siden hennes, men det er ikke ensbetydende med at han liker slike damer. 

Anonymkode: 42240...fae

Nei hashtaggene på badoo er ikke hva man har likt på facebook.

Det er ikke fordi de har lyst å ligge med Triana Iglesias (eller?)

På badoo så legger man til et drøss av egne intresser. Det er DET disse hashtaggene er.

#humor #pizza #fotball etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er brukermassen på Badoo? Sist jeg sjekket var det ganske dødt der. Virker som alle er på Tinder, noen på Happn, enda færre på OkCupid. Er det verdt å registrere seg på Badoo?

Anonymkode: 5aa74...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Kaiminator skrev:

Nei hashtaggene på badoo er ikke hva man har likt på facebook 

På badoo så legger man til et drøss av egne intresser. Det er DET disse hashtaggene er.

#humor #pizza #fotball etc

Jo, det er fra Facebook, jeg fikk som valg om de skulle vises da jeg registrerte meg. Jeg har på ingen måte lagt inn de hashtaggene som vises på min profil som interesser.

Mulig det er endret for nyere brukere, men jeg tviler på at en oppegående mann legger Triana Iglesias som interesse. 

Anonymkode: 42240...fae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kaiminator
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jo, det er fra Facebook, jeg fikk som valg om de skulle vises da jeg registrerte meg. Jeg har på ingen måte lagt inn de hashtaggene som vises på min profil som interesser.

Mulig det er endret for nyere brukere, men jeg tviler på at en oppegående mann legger Triana Iglesias som interesse. 

Anonymkode: 42240...fae

Da er det isåfall omgjort til intresser ifra face. Du kan gå inn på din profil og se dine intresser der og redigere dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kaiminator skrev:

Da er det isåfall omgjort til intresser ifra face. Du kan gå inn på din profil og se dine intresser der og redigere dem.

Ja, nå hadde ikke jeg redigert mine, og jeg gjetter at det er tilfellet for flere. Selv om det står Petter Northug på min profil betyr det absolutt ikke at jeg vil ha menn som ligner. 

Anonymkode: 42240...fae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaiminator
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, nå hadde ikke jeg redigert mine, og jeg gjetter at det er tilfellet for flere. Selv om det står Petter Northug på min profil betyr det absolutt ikke at jeg vil ha menn som ligner. 

Anonymkode: 42240...fae

 

nå er jo petter northug en veldig profilert sportsprofil, om du har det på din profil så syns ikke jeg det er en indikasjon på hvilke type menn du liker, sånn egentlig. Jeg vet jo det at det er vanlig for kvinner å like populære menn og vice versa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Triana er vel ikke stort annet enn plastikk, botox og sminke uansett da. 

 Hva er så "kjekt" med noe sånn liksom ?              

Anonymkode: 7270e...ff0

Synes hun er pen jeg, men hun har gått fullstendig over styr med tatoveringene sine nå. Ikke pent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...